بؤلوم :
شنبه 8 مهر 1391     یازار : اميرحسين شعاري
محمد حسين جعفري در مورد حواشي بازي فجرسپاسي و تراكتورسازي كه در ورزشگاه دستغيب شيراز برگزار شد، عنوان كرد: شيراز نسبت به تبريز مرتفع است و به همين دليل كمي دچار مشكل شديم. موكت ورزشگاه دستغيب يكي از عواملي بود كه ما را اذيت كرد. اين موكت براي بازيكنان فجر هم خوب نيست و در دراز مدت به آنها آسيب مي رساند.
وي با اشاره به مشكلات داوري در اين مسابقه تصريح كرد: در دقيقه 26 داور خطايي به نفع تراكتورسازي اعلام كرد اما كنار زمين ياوري چنان فريادي سر داور زد كه او را تحت فشار قرار داد. متاسفانه شيوه تحت تاثير قراردادن داور در فوتبال ما مرسوم است و اميدوار هستم كميته داوران اين نكات را بداند و پيگيري كند. از مربياي بهره مي بريم كه به داوري كاري ندارد و به همين دليل چون شيوه تحت تاثير قراردادن داور در ايران مرسوم است نگرانيم كه از اين بابت ضرر كنيم.
جعفري در خصوص اينكه كاستا اولين مربي پرتغالي بود كه ناموفق بود و بركنار شد و آيا اوليويرا مي تواند در تراكتورسازي موفق شود، اظهار داشت: اوليويرا كارش را انجام مي دهد و ما هم كار او را مي پسنديم. البته ما هم گاهي محتاط هستيم اما مي بينم كه هر روز وضعيت بهتر از ديروز مي شود.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي با رد اين مسئله كه فروزان از حضور در تمرينات منع شده، گفت: فروزان مشكلي ندارد و هر روز در تمرينات هست. عده اي مي خواهند براي ما خبرسازي كنند.
جعفري در ادامه در مورد اينكه امير قلعه نويي سرمربي فصل گذشته تراكتورسازي اعلام كرده شكستن قفل آپارتمان او در تبريز از سوي باشگاه تراكتورسازي اخلاقي نبوده است، به فارس گفت: من جواب او را داده ام اما ما افرادي نداريم كه خبرهايمان را بازتاب دهند. با امير قلعه نويي حساب و كتابي داريم كه بايد انجام شود و اين دليل بر اين نيست كه يك باشگاه تخريب شود. چنين مسئله اي قابل پيگيري خواهد بود.
وي افزود: اگر قلعه نويي با شكسته شدن قفل در مشكل دارد و فكر مي كند اين كار غير قانوني بوده مي تواند شكايت كند. آپارتمان در اختيار باشگاه تراكتورسازي بوده و به جاي 10 ماه، 13 ماه در اختيار او بود. ضمن اينكه او كليد آپارتمان را در اختيار يكي از دوستانش در تبريز گذاشته بود.
جعفري تصريح كرد: اگر بيش از اين عليه تراكتورسازي جوسازي شود مجبورم حرف هايي بزنم كه ممكن است شخصيت طرف مقابل زير سؤال رود. با امير قلعه نويي و سايرين مشكلي ندارم. ما با هم صحبت هم كرده ايم ولي حرف هايي كه اخيرا زده مي شود به تعمد است و مي خواهند جريان سازي كنند.