تيم تراكتورسازي تبريز بعد از شكست مقابل فجرسپاسي تمرينات خود را براي آمادگي جهت ديدار با نفت تهران پيگيري مي‌كند. تمرين روز شنبه تيم تراكتورسازي از ساعت 16:30 الي 18 در زمين چمن اختصاصي اين باشگاه برگزار شد. گزارش اين تمرين را به نقل از سايت تراكتورسازي بخوانيد.

بازگشت ابراهيمي به تركيب

تمرين عصر ديروز كه به بازي دستگرمي مربوط مي‌شد با حضور نزديك به 100 نفري هواداران همراه بود و در اين تمرين به نظر مي‌رسيد توني تركيب خود را براي ديدار با نفت شناخته است و عمده تغيير نسبت تركيب بازي با فجر را مي‌توان فيكس بودن ابراهيمي دانست و از بين سيدصالحي و فرزاد حاتمي، يكي در تركيب خواهد بود كه شايد نفر نهايي از بين اين دو نفر مشخص گردد.


به استقلال نزديك مي‌شويد

با نزديك شدن به ديدار حساس تراكتور - استقلال كه خود به خود انگيزه بازيكنان را زياد كرده است نويد يك بازي زيباتر در مقابل نفت مي دهد. بازيكنان روي نيمكت از هيچ تلاشي براي رسيدن به تركيب دريغ نمي‌كنند و گلزني‌هاي مداوم ابراهيم‌زاده و آنسلمو در تمرين زنگ خطري براي هم پستي آنها به شمار مي‌رود ولي فيكس بودن در اين بازي به نظر بعيد مي آيد. حواشي به‌وجود آمده توسط فروزان يك توفيق اجباري براي تراكتور شده است. به گفته مربيان تراكتور در چند هفته گذشته يك دروازه‌بان مغرور و دو دروازه‌بان بي‌انگيزه را در تمرين مي‌ديديم ولي الان وضعيت به كلي تغيير كرده و 3 دروازبان آماده، سرحال و با انگيزه را داريم كه هر كدام مي‌توانند خيال مدافعان را از نظر دروازه راحت كنند.

بهبود نصرتي؛ بازگشت حاج‌صفي

احسان حاج صفي كه در چند ديدار گذشته به وي بازي نرسيده است انگيزه بالاي براي فيكس بودن دارد و مي تواند دوباره زنگ خطر را براي اكرامي به صدا درآورد و اكرامي نيز به خوبي اين موضوع را مي داند و نمي خواهد ميدان را به اين راحتي ها خالي كند. محمد نصرتي با مصدوميت جرئي خود هواداران را نگران خط دفاعي كرده بود ولي تمرين 90 دقيقه‌اي ديروز او اين نگراني را بدور كرد. البته نبود نصرتي در يك بازي مي توانست يك فرصت طلايي براي حسيني در آستانه ديدار با استقلال باشد ولي نصرتي نيز باتجربه‌تر از اين حرف ها است تا بخواهد راه در رويي به رقيب بدهد.

گود ميلاد!

اسدي و كياني را مي‌توان تنها بازيكناني دانست كه پشت سر خود بازيكني را نمي‌بينند ولي اين دليلي بر بي‌انگيزگي و كم كاري نيست و هر دو همچون بازي‌ها در تمرينات نيز تك هستند. ايرانپوريان نيز پرتلاش نشان مي دهد ولي به نظر نمي رسد توني فعلا كسي را جايگزين فخرالديني بكند و "گود ميلاد"هايي كه توني در تمرينات مي‌گويد گواه اين موضوع است و شايد هم دليلي براي فرارها و سانترهاي بي‌برنامه وي در بازي ها باشد. عليرضا جليلي نيز با پدر شدنش چند روزي را از تمرينات دور ماند و اين دوري از تمرين نيز كافي بود تا توني هافبك هاي خود را بشناسد و جليلي پشت خط بماند و جليلي نيز به دنبال يك فرصت طلايي است.

مصدوميت انگشت سرپرست

در كل وضعيت روحي و رواني تيم خوب به نظر مي‌رسد و دكتر ثابت نيز در مورد مصدوميت بازيكنان يك نفس عميقي كشيده و مي‌گويد: هيچ بازيكن مصدومي نداريم و همه سالم سالم هستند... ولي نه! آذرنيا مصدوم است! آذرنيا سرپرست تراكتور كه از ناحيه انگشت با مشكل روبرو بود در محل تمرين با جراحي سرپايي دكتر ثابت مواجه شده و در اين مورد به شوخي مي گويد: انگشت پايم درد مي‌كرد، زدن بريدنش حالا نمي‌توانم راه بروم! آذرنيا ادامه داد: نگران نباشيد قطعا به بازي با نفت مي‌رسم!