بؤلوم :
یکشنبه 9 مهر 1391     یازار : اميرحسين شعاري
در هفته ششم لاليگا تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه رامون سانچس پيسخوان ميهمان سويا بود كه اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود بارسا به پايان رسيد تا كاتالان‌ها ششمين برد متوالي خود را جشن بگيرند.



در اين ديدار، تروخوفسكي در دقيقه 26 براي سويا گل زد تا پس از بازكردن دروازه رئال، نشان دهد راه گشودن دروازه بارسلونا، ديگر غول‌ اسپانيا را هم به خوبي مي‌داند.



پس از اين گل، آبي و اناري‌پوشان بر حملات خود افزودند اما درنهايت نيمه اول با همان نتيجه يك بر صفر به سود سويا به پايان رسيد.



در نيمه دوم شاگردان ويلانووا به دنبال جبران نتيجه بودند و حملات گسترده‌اي را روي دروازه سويا تدارك ديدند اما بر روي يك غفلت و ضدحمله، نگردو در دقيقه 48 براي دومين باز دروازه كاتالان‌ها را باز كرد تا بارسا 2 بر صفر عقب بيفتد.



فشار بارسلونا كه طبق معمول توپ و ميدان را كاملا در اختيار داشت باعث شد تا فابرگاس در دقيقه 53 يكي از گل‌هاي خورده را جبران كند. اخراج مدل هم در دقيقه 72 باعث شد تا سويا زمان‌هاي باقي مانده تا پايان بازي را 10 نفره ادامه دهد.



در شرايطي كه اين پيكار رو به پايان بود، فابرگاس در دقيقه 89 گل تساوي را به ثمر رساند تا نتيجه 2 بر 2 شود.



با وجود تساوي، فشار بارسا همچنان بر روي دروازه سويا ادامه داشت تا اينكه داويد ويا تعويض طلايي ويلانووا در دقيقه 93 گل سوم و پيروزي بخش كاتالان‌ها را به ثمر رساند تا بارسلونا درنهايت 3 امتياز ارزشمند را از خانه سويا بدست آورد و مقتدرانه با 18 امتياز به صدرنشيني در لاليگا ادامه دهد.



*نتايج ساير بازي‌ها به شرح زير است:



والنسيا 2 - رئال زاراگوزا صفر



گل‌ها: فقولي 12 و 59



مالاگا 4 - رئال بتيس صفر



گل‌ها: خواكين 13 پنالتي، ساويولا 28، آمايا گل به خودي 72 و ايسكو 74



رئال سوسيداد 2 - اتلتيك بيلبائو صفر



گل‌ها: گريزمن 62 و ولا پنالتي 72



امشب نيز رئال مادريد در سانتياگو برنابئو از دپورتيوو لاكرونيا پذيرايي خواهد كرد.