بؤلوم :
یکشنبه 9 مهر 1391     یازار : اميرحسين شعاري
سيد مهدي سيد صالحي با اشاره به شكست تراكتور مقابل فجر اظهار داشت: زمين استاديوم شيراز اصلا مناسب نبود و به جاي چمن، روي موكت بازي كرديم. بازي متاسفانه شبيه بستكبال بود، چون توپ فقط در هوا بود و توپ زمين نمي آمد. فجر به آن زمين عادت داشت و نيمه اول خوب كار كرد ولي در نيمه دوم بازي را به دست گرفتيم
وي افزود: فجر سپاسي بعد از زدن گل، عقب نشيني كرد و حرفي براي گفتن نداشت. حق ما در اين بازي باخت نبود و مي توانستيم با امتياز به تبريز برگرديم.

مهاجم تراكتور در خصوص گل مردود تراكتور در اين بازي تصريح كرد: در صحنه گلي كه داور مردود اعلام كرد، خطايي رخ نداد و داور اشتباه كرد ولي اگر آن گل را مي گرفت، بازي مساوي مي شد و با انگيزه بشتر بازي را ادامه مي داديم.

سيد صالحي گفت: اصلا آن زمين براي بازي كردن مناسب نبود و براي سلامتي بازيكنان و ورزشكاران خطرناك است. نمي دانم چرا اجازه برگزاري بازي را به اين استاديوم داده اند. به جاي زمين چمن مصنوعي بايد موكت مصنوعي بگويند.

وي ادامه داد: مي توانستيم بهتر از اين نتيجه بگيريم ولي هنوز اتفاقي نيفتاده و مي توانيم جبران كنيم. انشالله خدا كمك مي كند تا بتوانيم به آمادگي لازم برسيم. واقعا دنبال دفاع از آبروي تراكتور سازي هستيم و مي خواهيم قدرت تيم را نشان بدهيم.

سيد صالحي با اشاره به بازي با نفت تهران گفت: تيم نفت تهران، بازيكنان جوان و مربي خوبي دارد. اين تيم ميزبان ما خواهد بود و نتايج خوبي هم گرفته است. جايگاه آنها در جدول نشان دهنده قدرت اين تيم است و در ديدار هاي گذشته نشان داده تيم منسجم و يك دستي است. قطعا آنها براي حفظ و بهتر كردن جايگاه خود براي برد به ميدان مي آيند و كار ما سخت است.

مهاجم تيم تراكتور سازي ادامه داد: با قدرت به تهران مي رويم و با حمايت هواداران تراكتور كه واقعا پرشور هستند، براي كسب برد تلاش مي كنيم. ما دوست داريم اين 3 امتياز را بگيريم تا به صدر نزديك شويم. مي خواهيم با 3 امتياز به تعطيلات برويم.