بؤلوم :
جمعه 6 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
تراكتور در دومين گام هم مساوي كرد

ديدار دو تيم پيكان و تراكتورسازي در حضور نزديك به ۵ هزار هوادار تيم ميهمان به مصاف يكديگر رفتند و پس از ۹۰ دقيقه تلاش دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

 تيم تراكتورسازي در دومين ديدار خود در چارچوب ليگ برتر فوتبال امشب در ورزشگاه تختي تهران در حالي به مصاف پيكان رفت كه نزديك به ۵ هزار هوادار اين تيم در ورزشگاه حضور داشتند و در طول مسابقه با شعارهايي تيم خود را حمايت مي كردند.

در دقيقه ۵۲ اين ديدار حميد ديوسالار روي اشتباه محسن فروزان دروازه بان تراكتور توانست گل پيكان را به ثمر برساند و احسان حاج صفي كه در پست غير تخصصي خود به بازي گرفته شده بود در دقيقه ۸۲ گل تساوي را وارد دروازه پيكان كرد.

گزارشگر اين ديدار در طول بازي بارها عنوان كرد كه تراكتور توانايي قهرماني در ليگ برتر را ندارد و هواداران اين تيم نبايد انتظار قهرماني از اين تيم داشته باشند.

در دقيقه ۶۱ تراكتورسازان توسط لوپز به يك گل دست پيدا كردند ولي داور اين گل را مردود اعلام كرد كه با اعتراض هواداران تراكتور همراه بود.

محمد حسين جعفري مديرعامل تراكتورسازان در ورزشگاه حضور داشت و در بين دو نيمه با هواداران اين تيم صحبت مي كرد.

علي رغم حملات تراكتورسازان در اواخر اين ديدار بازي با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد و تراكتور براي دومين بار متوالي به تساوي دست يافت.