كمالوند:4 بازي دوستانه در تركيه خواهيم كرد


سرمربي تيم شهرداري تبريز با اشاره به اينكه تيم شهرداري تبريز در اردوي تركيه چهار بازي دوستانه برگزار خواهد كرد، گفت: اگر قانون اجازه مي‌داد جاسم كرار را به تيم شهرداري تبريز مي‌آوردم.


فراز كمالوند اظهار كرد: امسال استفاده از بازيكنان خارجي در ليگ دسته يك ممنوع است، اما اگر چنين محدوديتي براي تيم‌هاي حاضر در جام آزادگان اعمال نمي‌شد، جاسم كرار را جذب تيم شهرداري تبريز مي‌كردم.

وي در همين مورد افزود: جاسم بازيكن پرحاشيه‌اي است، اما نمي‌توان توانايي‌هاي فني وي را نيز ناديده انگاشت به طوري كه اين بازيكن عراقي در دو سال حضورش در تراكتورسازي از بهترين‌هاي تيمش بوده و در موفقيت‌هاي اين تيم نقش بسزايي داشت و اين هنر مربي است كه بتواند حاشيه‌هاي بازيكنش را كنترل و زمينه درخشش وي را فراهم كند.

كمالوند ضرورت برگزاري اردوي تركيه را هماهنگي بازيكنان تيمش و بدنسازي پيش از فصل ذكر كرد و افزود: در اين اردو چهار بازي دوستانه برگزار خواهيم كرد كه يكي از حريفانمان تيمي از باشگاه‌هاي روماني است.

وي گفت: زماني كه من به تيم شهرداري آمدم عده‌اي از بازيكنان از اين تيم رفته بودند با اين حال 50 درصد از تيم سال گذشته را حفظ و در كنار آن بازيكنان خوبي را نيز جذب كرده‌ايم.

سرمربي تيم شهرداري تبريز كه سابقه صعود با دو تيم تراكتورسازي تبريز و شيرين فراز كرمانشاه به ليگ برتر را دارد در مورد شناخت حريفانش اظهار كرد: تمرينات بعضي تيم‌هاي هنوز آغاز نشده، اما بعد از بازگشت از اردوي تركيه وضعيت ساير رقبا را نيز رصد خواهيم كرد، با اين وجود معتقدم كه تيم خوبي داريم و از مدعيان اصلي صعود به ليگ برتر هستيم.

تيم شهرداري تبريز روز گذشته با دو پرواز تبريز به تهران و تهران به استانبول عازم تركيه شد. اين تيم با سقوط از ليگ برتر فصل گذشته، در رقابت‌هاي جام آزادگان حضور داشته و تلاش مي‌كند كه بازگشت مجددي به ليگ برتر داشته باشد.