بؤلوم :
شنبه 7 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري



نخستين شكست پرسپوليس مقابل فجرسپاسي رقم خورد

تيم فوتبال پرسپوليس با بازيكنان ميلياردي خود برابر فجرسپاسي شيراز 3 بر 2 شكست خورد تا باخت هاي اين تيم خيلي زودتر از انتظار فرا برسد. ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و فجرسپاسي شيراز در هفته دوم از ليگ برتر باشگاه هاي كشور در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي برگزار شد. ابتدا 'اميرحسين فشنگچي' در دقيقه 15 تيم پرسپوليس را از حريف پيش انداخت تا شاگردان 'مانوئل ژوره' نيمه نخست را برنده به رختكن بروند. فشنگچي در نيمه نخست، دو فرصت ايده آل ديگر را براي گلزني با بي دقتي تمام از دست داد.

در نيمه دوم فجري ها بر شدت حملات خود افزوده و با تغيير روند بازي در دقيقه 51 كار را به تساوي كشيدند.در اين لحظه ، 'عباس محمدرضايي'با ضربه اي زميني و دقيق توپ را در گوشه دروازه پرسپوليس جاي داد.

سرمربي پرتغالي پرسپوليس در ادامه تغييرات مختلفي را در تيم خود ايجاد كرد تا شايد به گل دوم دست يابد كه اين امر ميسر نشد.

در دقيقه 75 اين ديدار، 'محسن بنگر' با مهاجم فجرسپاسي برخورد كرد كه داور اين صحنه را پنالتي تشخيص داد.

'رضا حقيقي' اين ضربه پنالتي را درون دروازه 'شهاب گردان' جاي داد تا پرسپوليس در آستانه شكست قرار بگيرد.

پرسپوليسي ها در ادامه اين ديدار، توان جبران نتيجه را نداشته و ضعف خط هافبك اين تيم باعث شد تا فجرسپاسي در دقيقه 90 و برروي يك ضدحمله توسط 'محمدمهدي نظري' به گل سوم دست يابد.

در دومين دقيقه از وقت هاي تلف شده 'محمد قاضي' به زيبايي گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند اما اين گل نتوانست مانعي براي شكست سرخ پوشان باشد.

دوندگي و تلاش مثالزدني مردان مياني فجر سپاسي از يك سو و اشتباهات مكررو ناتواني

فشنگچي - اقازماني و علي عسگري بازيكنان كم توان تيم پرسپوليس( پاشنه اشيل فصل گذشته سرخ پوشان ) از سويي ديگر ، در اين بازي نمود داشت .

اين براي چندمين بار در سال هاي اخير است كه تيم هاي تحت رهبري ياوري برابر پرسپوليس به برتري دست مي يابند و اين بار 'مانوئل ژوره' برابر سرهنگ فوتبال ايران اداي احترام كرد.

فجرسپاسي با اين پيروزي چهار امتيازي شد و پرسپوليس در امتياز 3 باقي ماند.