بؤلوم :
شنبه 7 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

دست يكي يكي هواداران را مي بوسم و از آنها مي خواهم كه ما را تشويق كنند تا با انگيزه مضاعفي بازيها را ادامه دهيم.

مسعود ابراهيم زاده كه از بازيكنان بومي تيم تراكتورسازي است و به مسعود آقاي گل لقب دارد ،اما در فصل گذشته حضور اين بازيكن بومي در تركيب اصلي تيم، بسيار كمرنگتر بود هر چند كه در تمرينات ،جديت لازم را از خود نشان مي داد، اما در اين فصل مربي پرتغالي تيم ،به اين بازيكن جوان بومي اعتماد كرده و مسعود پس از مدتها دوري از تركيب اصلي،بالاخره در بازي با تيم پيكان ،بميدان رفت.
مسعود ابراهيم زاده در مورد بازي تراكتور با پيكان گفت:بازي ،بازي نسبتا خوبي بود،اما زمين از كيفيت لازم برخوردار نبود و چمن زمين نسبتا بلند بود.
مسعود در مورد خطايي كه داور بر رويش گرفت،تصريح كرد:بنظر من آن صحنه اي كه بعدش توپ وارد دروازه شد خطا نبود و اين بازيكن حريف بود كه روي من خطا كرد و آن توپي كه با ضربه فلاويو وارد دروازه شد داور گل را مردود اعلام كرد ،بهر حال بايد كارشناسان داوري در مورد اين صحنه نظر بدهند.
ابراهيم زاده كه اولين بازي فصل خود را در برابر پيكان انجام داد،افزود:در اولين بازي هم قرار بود من بازي كنم اما بدليل مصدوميت نتوانستم.اما به هواداران قول مي دهم كه تمام تلاشم را براي گلزني بكار گيرم و توانسته باشم گوشه اي از محبتهاي آنها را جبران كرده باشيم.
مسعود در جواب اين سوال كه به مسعود آقاي گل مشهوريد آيا قول مي دهيد كه در اين فصل هم آقاي گل باشيد؟گفت:من قول آقاي گلي نمي دهم چون پستم طوري است كه لب خط بازي مي كنم و موقعيتم طبيعتا براي گلزني كمتر است اما سعي مي كنم براي بچه ها موقعيت سازي كنم در هر صورت زماني كه بازيكني گلزني مي كند حاصل كار گروهي تيم است يعني همه ،در بثمر رسيدن آن گل سهيم اند.
وي در ادامه تصريح كرد و گفت:من تقريبا هفت سال در تيم تراكتورسازي هستم و از تيمهاي پايه به اينجا رسيده ام و هرچه دارم از هواداران است و من دست يكي يكي هواداران را مي بوسم و از آنها مي خواهم كه ما را تشويق كنند تا با انگيزه مضاعفي بازيها را ادامه دهيم.