بؤلوم :
چهارشنبه 18 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
اختصاصي تراكتور اف سي - بازي دو تيم شروع شد و آنچه بيش از هر چيز به چشم مي خورد استقبال پرشور هواداران از اين بازي بود چرا كه بيشتر به نظر مي رسيد تراكتور ميزبان است و راه آهن ميهمان.
هرچه شاهد ادامه اين ديدار بوديم بيشتر صداي هواداران به گوش مي رسيد و فريادهاي گوش نواز "ياشاسين آذربايجان" بيش از هر چيز لبخند را بر لبان اين بينندگان مي نشاند.
باز هم هواداران تراكتور بودند كه از تهران و كرج و ساير شهرهاي اطراف راهي ورزشگاه شدند و ورزشگاه افسريه را سرخ فام كرده و نشان دادند كه تراكتور در پايتخت هم هواداران خاص خود را دارد و هيچگاه تنها نخواهد ماند.
بيش از پنج هزار هوادار تراكتور در حالي پاي به ورزشگاه گذاشته بودند كه چندي پيش نيز در ديدار تراكتور – پيكان همين هواداران با گامهايي محكم آمده بودند و نماينده فوتبال آذربايجان را ياري كردند.
اين روزها كه بيشتر تب المپيك بالا گرفته و بيشتر مردم سرگرم تماشاي اين ديدارهاي بين المللي هستند هواداران تراكتور تيم خود را فراموش نكرده اند و معشوق خود را هيچ كجا بي يار و مونس تنها نگذاشته اند.
براي دومين بار در چند روز اخير قلم در دست گرفته و مي نويسيم. مي نويسيم از هوادار تراكتور كه امروز در هر جايي كه حرف از تعصب باشد نامي از آن به گوش مي رسد و در فوتبال ايران نيز نماد تعصب و غيرت شناخته شده اند و با ورود خود فوتبال خفته ايران را بيدار كردند و تحولي عظيم به پا كردند.
حال ديگر قلم در وصف شگفتي هاي هواداران تراكتور ناتوان است و نويسنده مطلبي در خور اين هواداران متعصب نمي يابد اما شاهد اين هستيم كه بزرگان فوتبال ايران در مقابل اين هوادار سر تعظيم فرو آورده اند و به ستايش شايستگي هاي اينان مي پردازند.
پس با اين وجود بيش از اين مطلب را طولاني نمي كنيم و اين بار تشكر ويِژه اي از هواداراني كه از تهران و كرج راهي ورزشگاه شدند و تراكتور را حمايت كردند مي كنيم.