سيدمهدي سيدصالحي، مهاجم بلندقامت تيم تراكتورسازي در سه ديداري كه براي اين تيم به ميدان رفته هنوز موفق به گلزني نشده ولي خودش تأكيد ميكند كه اين موضوع فشاري روي او ايجاد نكرده است.
سيدصالحي حرفهايش را اينگونه آغاز ميكند: «من در سه بازي ابتدايي به ميدان رفتم و در بازي چهارم مصدوم بودم. با اين حال در آن سه ديدار موقعيت گل نداشتم كه بخواهم گلزني كنم ولي اين موضوع فشاري روي من ايجاد نميكند و مطمئن هستم كه در آينده گلزني خواهم كرد.»
در ادامه از سيدصالحي در خصوص تفاوتهاي توني اوليويرا و كرانچار، مربي سابق او در سپاهان سئوال ميكنيم كه او اينگونه جواب ميدهد: «نميتوان اين دو نفر را با هم مقايسه كرد. وقتي كرانچار به ايران آمد از فوتبال ما آشنايي داشت چون در پرسپوليس كار كرده بود و البته يك مربي ايراني مثل آقاي مرزبان هم در كنار او بود و خيلي به كرانچار كمك كرد تا با شرايط فوتبال ايران آشنا شود. الان هم مربي ما نياز به زمان دارد تا فوتبال ايران را بشناسد.»
مهاجم تراكتور در پايان حرفهايش ميگويد: «تيم ما بعد از بردي كه در آخرين بازي به دست آورد حالا شرايط خوبي دارد و مطمئن باشيد امسال مدعي قهرماني هستيم و تماشاگران هم حتماً ما را حمايت خواهند كرد.»