بؤلوم :
شنبه 21 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري


 

محمد نصرتي، مدافع مياني تيم فوتبال تراكتورسازي از چهار ديداري كه اين تيم در ليگ برتر انجام داده است، فقط در يك بازي آن هم در دقايقي كوتاه به ميدان رفته و زوج دفاع مياني تراكتور را مرتضي اسدي و محسن حسيني تشكيل دادهاند.
اسدي كه بازوبند كاپيتاني تراكتور را هم بر بازو دارد، در گفتوگو با خبرنگار سايت گل در مورد بازي نكردن نصرتي ميگويد: «من فكر ميكنم دليل بازي نكردن او مصدوميت و عدم آمادگي كامل از لحاظ بدني باشد. نصرتي بازيكن بزرگي است كه ميتواند به تيم كمك كند ولي فكر ميكنم مصدوميتي كه قبل از شروع بازيها دچار آن شد باعث گرديد كه با اين وضعيت مواجه شود. در ضمن او قبل از شروع مسابقات چند روزي با تيم تمرين نكرد ولي بايد بگويم كه نصرتي بازيكن تأثيرگذاري براي تراكتور محسوب ميشود.»


اگر قرار باشد نصرتي به تركيب اصلي برگردد، از بين اسدي و حسيني يك نفر بايد روي نيمكت بنشيند. از اسدي در اين خصوص سئوال ميكنيم كه او ميگويد: «من يك بازيكن هستم و در اين مورد حرفي ندارم. در ضمن بايد بگويم سرمربي تصميم ميگيرد كه چه كسي در تركيب ثابت قرار بگيرد.»
اسدي در پايان حرفهايش خاطرنشان ميكند: «تيم ما رفتهرفته شكل واقعي خود را به دست ميآورد. ما در چهار بازي گذشته يك تيم كامل نبوديم و در هر بازي چند غايب داشتيم ولي در آخرين بازي تركيب تيم تقريباً كامل بود و توانستيم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم. مطمئن باشيد تراكتور امسال هم مدعي قهرماني است.»