بؤلوم :
دوشنبه 23 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

    علي پروين در خصوص زلزله اخير كه منجر به كشته شدن بيش از 300 نفر از هموطنان‌مان‌ شد، اظهار داشت: در حالي كه از موفقيت ورزشكاران‌مان در المپيك خوشحال بوديم خبر زلزله تمام ايران را ماتم زده كرد. اين اتفاق موفقيت‌ در المپيك را به كام همه تلخ كرد.


وي خاطرنشان كرد: آمادگي خودم را براي هر گونه كمك به هموطنان عزيزم اعلام مي‌كنم و انشاالله سعي خواهيم كرد در اين شرايط سخت به افرادي كه خانه و زندگي خود را از دست داده‌اند كمك كنيم. من مطمئن هستم مردم ايران مثل هميشه باز هم در صحنه حضور پيدا خواهند كرد و در يك عزم ملي اين مشكل را هم پشت سر خواهند گذاشت.


پروين افزود: از تمام ورزشكاران مي‌خواهم به مردم آسيب ديده كمك كنند. من هم كاري از دستم بر آيد انجام خواهم داد و اگر قرار باشد مسابقه‌اي براي كمك به اين عزيزان برگزار شود خودم به ميدان خواهم رفت.



پروين در ادامه با اشاره به موفقيت ورزشكاران ايران در المپيك 2012 لندن عنوان كرد: بايد يك خسته نباشيد به كاروان ايران در المپيك بگويم، بالاخره رتبه 17 بهتر از چهلم است. در اين بين سهم ورزشكاران بيشتر از همه بوده و اميدوارم از همين الان به فكر 4 سال آينده باشيم.


پروين در پاسخ به اين سؤال كه چرا در چند وقت اخير درباره پرسپوليس هيچ حرفي نمي‌زنيد گفت: اين طور بهتر است. پرسپوليس نياز به آرامش دارد تا به شرايط ايده‌آل برسد.