هر كس به هر نحوي كه مي تواند در صدد است تا باري از دوش اين مردم مستضعف و درد ديده بردارد. مشاهده صف هاي طويل اهداي خون، ماشين هاي مملو از مواد خوراكي در مسير شهرهاي زلزله زده اين غرور را بر كالبد ما مي دمد كه به داشتن چنين هموطناني افتخار كنيم.

هواداران تراكتور سازي در صدد هستند تا با جمع آوري كمك هاي نقدي هواداران اين تيم در قالب طرح تي اف سي پلاس TFC+ خود وارد عمل شوند و با خريد مايحتاج ضروري هموطنان آسيب ديده امان به ياري آنها بشتابند. تاكنون بيش از نيم ميليون تومان جمع آوري شده است و كاروان كمك هاي هواداران روز بعد راهي مناطق زلزله زده خواهد شد. مهم مبلغ كمك نيست مهم اين است كه حتي با هزار تومان نيز در اين كمك رساني مشاركت نماييم. از ياد نبريم شايد يكي از افرادي كه اكنون در مناطق زلزله زده نيازمند ياري شماست همان كسي باشد كه روزي در استاديوم در كنار شما نشسته بود و فرياد ياشاسين آذربايجان سر مي داد. اكنون همان لحظه اي است كه بايد ياشاسين آذربايجان را جلوه عملي بخشيم.

و سخني نيز با بازيكنان تراكتور سازي، سربازان سرخ فام آذربايجان. دوستان اكنون هموطنانتان منتظر ياري شما هستند. همان افرادي كه سالها در ورزشگاه ها در سرما و گرما شما را ياري كرده اند و هيچ گاه تنهايتان نگذاشته اند. عاجزانه خواهش مي كنيم كه در اين مقطع حساس آنها را تنها نگذاريد.

آذربايجان همچنان زنده است چون آذربايجاني ها هنوز هم با غيرت نفس مي  كشند. به ياري مادران، پدران و برادران و خواهران خود بشتابيم.