.

او دوست دارد خودش را در اين اتفاق رخ داده سهيم بداند و با آسيب ديدگان  زلزله آذربايجان براز همدردي كند :" ابتدا بايد به مصيبت وارد شده در به هموطنانم تسليت بگويم و وقتي اين عكس هاي زلزله را ديدم ...به عنوان يك ايراني بر خود واجب مي دانم هر كاري از دستم بر بيايد انجام دهم . ما همه از اين اتفاق ناراحت هستيم و ما را هم در كنار خود بدانيد . در هر اقدامي براي زلزله زدگان آذربايجان شرقي من را هم سهيم كنيد چون بر خودم واجب مي دانم كه براي هموطنانم در اين شرايط سخت كاري انجام دهم . هيچ ايراني نمي تواند از اين اتفاق بي تفاوت باشد و ماهم بايد نقشي در ياري رساندن به هموطنانمان داشته باشيم ."

او و كريم انصاري فرد اهل استان آذربايجان شرقي اند و همدردي ويژه و تسليت خودرا بهر طريق ممكن به هموطنان و هم استاني هاي آنان ابلاغ كرده اند :  به خانواده هاي آسيب ديده از اين بلاي طبيعي بگوييد كه ما به محض بازگشت از سفر آماده همه گونه كمك و ياري رساندن به هموطنان زلزله زده هستيم.

رحمتي از اردوي لهستان هم ابراز رضايت مي كند : " اردوي خوبي داريم و در كمپ بسيار خوبي هستيم و تمريناتمان فوق العاده ست و اميدوارم بتوانيم در بازي با تونس هم نتيجه خوبي بگيريم كه  اين كمپ با نيجه اي مطلوب به پايان برسد ."