بؤلوم :
دوشنبه 30 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

به گزارش تراكتور اف سي، در اين ديدار براي تيم تراكتورسازي، محسن فروزان، سيد محسن حسيني، مرتضي اسدي، احسان حاج صفي، ميلاد فخرالديني، مهدي كياني، مهدي كريميان، فلاويو لوپز(68 ژاوو ويللا)، محمد ابراهيمي، مسعود ابراهيم زاده(67 قاسم دهنوي) و فرزاد حاتمي به ميدان رفتند.

در اولين ثانيه هاي بازي، مشكل پور موفق شد، اولين گل ديدار را به ثمر رساند. در ادامه و در دقيقه 11 فلاويو لوپز موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند و در دقيقه 26 محمد ابراهيمي گل دوم تراكتورسازي را وارد دروازه حريف كرد و دو تيم با نتيجه دو بر يك به نفع تراكتورسازي به رختكن رفتند.

با شروع نيمه دوم، تيم صنعت نفت براي جبران نتيجه، دست به تعويض زد و روح الله عرب، بازيكن تعويضي، موفق شد در دقيقه 63 گل تساوي را وارد دروازه تراكتورسازي كند.

اين گل پايان كار نبود و تيم تراكتورسازي، توپ و ميدان را در دست گرفت، تا گل برتري را به ثمر برساند كه بالاخره در دقيقه سوم وقتهاي تلف شده، فرزاد حاتمي، گل برتري اين تيم را به ثمر رساند و تراكتور را برنده اين بازي كرد.

قضاوت اين ديدار بر عهده عليرضا فغاني بود و به ابوذر رحيمي و شيميچ، از تيم صنعت نفت كارت زرد نشان داد.

با اين پيروزي، تراكتورسازي 11 امتيازي شد و فعلا به صدر جدول رسيد. در صورتي كه تيم ملوان از بازي خود با استقلال موفق به كسب امتياز نشود، صدر نشيني تراكتورسازي، ادامه خواهد داشت.

حواشي بازي:

* يك دقيقه سكوت در ابتداي بازي، حكمفرما بود و بازيكنان دو تيم و همچنين هواداران، قبل از شروع بازي، يك دقيقه سكوت كردند.

* تيم تراكتورسازي، در اين ديدار با لباسهاي مشكي بازي كرد.

* هواداران تراكتورسازي، اكثرا از لباسهاي مشكي استفاده كرده بودند، تا ياد از دست رفتگان زلزله آذربايجان را زنده نگاه دارند.

* در دقيقه 68 بازي، يكي از هواداران تيم تراكتورسازي، به دليل فشار و هيجانات بازي، ايست قلبي كرد و با آمبولانس به بيمارستان منتقل شد، تراكتور اف سي براي اين هوادار آرزوي سلامتي دارد.

* بازيكنان تيم صنعت نفت، با بازوبندهاي مشكي پاي به ميدان مسابقه گذاشتند.