محسن فروزان با اشاره به شكست 3 بر يك تراكتورسازي مقابل ذوب آهن به انتقاد از توپ هاي ليگ برتر پرداخت و گفت: تا آبروي دروازه بان ها را در ليگ نبرند خيالشان راحت نمي شود. بايد حتما آبروي ما برود تا تصميم بگيرند توپ ها را تغيير دهند. اين توپ ها استاندارد نيست. روي گل دومي كه از ذوب آهن خوردم فقط توپ را مقصر مي دانم. اين توپ ها به يكباره مسيرشان عوض مي شود. روي گل اول و سومي كه دريافت كردم بحثي ندارم اما اگر يك بچه هم به سمت دروازه با اين توپ ها شوت بزند احتمال گل شدن وجود دارد. بازيكنان هم نمي توانند دو پاس سالم بدهند و دچار مشكل هستند.
وي در مورد اينكه چرا بعد از صدرنشيني در ليگ مقابل ذوب آهن نتوانستند نتيجه بگيرند، گفت: قسمت بود كه اين بازي را با شكست پشت سر بگذاريم. چند موقعيت خوب را از دست داديم اما ذوب آهن از هر سه موقعيت گلي كه داشت استفاده كرد. آن روز، روز تراكتورسازي نبود. اين شانس ما است با تيم هايي بازي داريم كه مي خواهند از بحران در آيند. اين هفته هم با صباي قم بازي داريم. من فكر مي كنم به موقع باختيم تا حواسمان را بيشتر جمع كنيم.
فروزان در ارتباط با اينكه فكر مي كند بتوانند به همراه اوليويرا به قهرماني برسند، گفت: اوليويرا واقعا مربي خوبي است و مي توانيم امسال به قهرماني فكر كنيم.
فروزان كه هفته گذشته ميهمان برنامه 90 بود در خصوص اينكه اين تصور وجود دارد هر كسي بعد از حضور در اين برنامه دچار افت مي شود و خود او هم در هفته گذشته 3 بار دروازه اش باز شد، گفت: اين هفته ثابت مي كنم اين تصور غلط است. مقابل ذوب آهن همه ما بد بازي كرديم و فقط من بد نبودم.
فروزان در مورد حضور در تيم ملي تصريح كرد: كيروش هر كسي را دعوت مي كند ما بايد احترام بگذاريم. كساني كه دعوت نمي شوند بايد بيشتر تمرين كنند و در بازي ها خود را نشان دهند. مطمئن هستم كيروش مي خواهد با تيم قوي به جام جهاني برويم.