تركيب احتمالي

ختافه

Moya
Valera, Alexis, Abraham, M Torres
Michel, Lacen
Barrada, Lafita, Castro
Miku
رئال مادريد

Casillas
Arbeloa, Albiol, Ramos, Marcelo
Diarra, Alonso
Di Maria, Ozil, Ronaldo
Higuain

 اين طور به نظر مي رسد كه ختافه در اين بازي پابلو سارابيا را در احتيار نخواهد داشت. اين بازيكن در جلسه تمريني تيمش از ناحيه زانو مصدوم شد
پدرو لئون هم دراين بازي قادر به همراهي ختافه نيست؛ چرا كه طبق قوانين بازيكني كه به صورت قرضي از رئال به تيم ديگري منتقل شده، نمي تواند در مقابل تيم مادريدي به ميدان برود. پس عبدل باررادا جاي او را در تركيب تيم ميزبان پرخواهد كرد. 
از سوي ديگر، په په هم دراين بازي قادر به همراهي رئال نخواهد بود. بعد از برخوردي كه در هفته اول رقابتهاي لاليگا ميان كاسياس و په په به وجود آمد و ستاره پرتغالي براي لحظاتي حافظه آني اش را از دست داد، او هنوز آماده بازگشت به ميادين نيست.
ژوزه مورينيو درنظر دارد تا بعد از باخت تيمش مقابل بارسا در دور رفت سوپركاپ اسپانيا،تغييراتي را درتيمش اعمال كند و لاسانا ديارا، مارسلو و آنخل دي ماريا در تركيب اصلي تيمشان به ميدان خواهند رفت.

  آيا مي دانستيد؟
  • در شانزده مصاف اخير اين دو تيم ختافه به 4 برد رسيده و 10 برد هم سهم رئال بوده و در اين ميان دو تساوي هم به دست آمده.
  • ختافه در هفت ديدار اخيرش مقابل رئال هميشه شكست خورده  
  • آخرين باري كه ختافه موفق شد تا مقابل حريف همشهري به پيروزي برسد در نوامبر سال 2008 و در مصاف اين دوتيم در ورزشگاه ختافه بود كه با برد 1-3 اين تيم همراه بود. 
  • رئال مادريد در سال 2012 در بازيهاي لاليگا در خارج از خانه اش شكست ناپذير بوده و از 10 بازي به 9 برد دست يافته.   
  • رئال در 8 ديدار اخيرش در لاليگا به 22 گل رسيده. 
  • رونالدو (تصوير سمت راست) با گلزني مقابل بارسلونا در ديدار 5شنبه سوپركاپ، مبدل به اولين بازيكن تاريخ رئال مادريد شد كه در 4 حضور متوالي در نوكمپ موفق به گلزني شده. 


Twitter

0