تركيب احتمالي

اوساسونا

Andres
Bertran, Arribas, Flano, Damia
Punal, Loe
Cejudo, Nino, Sisi
Llorente
بارسلونا

Valdes
Alves, Puyol, Mascherano, Alba
Fabregas, Busquets, Iniesta
Tello, Messi, Sanchez


 اميليانو آرمنتروس، بازيكن مياني اوساسونا از ناحيه كشاله ران مصدوم شده و دراين بازي غايب خواهد بود. آنها كه در بازي هفته اولشان در مقابل دپورتيوو لاكرونيا كه به تازگي به دسته اصلي رقابتها راه يافته، تن به شكست دادند، دراين بازي نانو، مدافعشان را نيز دراختيار نخواهند داشت.
آنتوني عنان، بازيكن مياني اين تيم كه به تازگي به صورت قرضي از شالكه به اوساسونا منتقل شده، ممكن است براي دقايقي براي تيم منطقه پامپلونا به ميدان برود.
 
از سوي ديگر تيتو ويلانووا ممكن است تغييراتي در مقايسه با تيمي كه موفق شد تا با نتيجه 2-3 در ديدار رفت سوپركاپ اسپانيا مقابل رئال به پيروزي برسد، اعمال كند. الكس سانگ، خريد جديد بارسا كه هنوز در اوج آمادگي نيست ولي ممكن است بازي را از روي نيمكت تماشا كند . داويد ويا هم ممكن است اولين بازي اش در تركيب فيكس بارسا از دسامبر سال 2011 به بعد را برگزار كند.
 
تياگو، بازيكن مياني بارسا اين بازي را هم به دليل مصدوميت از دست خواهد داد. او به خاطر همين مصدوميت در بازيهاي المپيك نيز غايب بود.
 

  آيا مي دانستيد؟
  • اوساسونا تنها در يك بازي از هشت مصاف اخيرش مقابل بارسلونا در تمامي تورنمنت ها به پيروزي رسيده ( يك برد، يك تساوي و شش باخت)
  • اين برد در ماه فوريه و در آخرين مصاف دو تيم به دست آمد و گل دژان لكيچ باعث شد تا اوساسونا درديداري خانگي با نتيجه 2-3 از سد بارسا عبور كند. 
  • اوساسونا از ماه آوريل تا به حال در بازيهاي لاليگا تن به شكست نداده. در آن زمان آنها دو شكست تلخ را مقابل رئال مادريد و رايو وايه كانو متحمل شده بودند. 
  • بارسلونا در سه بازي از 5 بازي اخيرش مقابل اوساسونا در ورزشگاه ال سادار (درتمامي تورنمنت ها  را) با برد به پايان برده.  
  • ليونل مسي با گلزني در ديدار 5شنبه شب مقابل رئال مادريد، مبدل به برترين گلزن بارسا درتاريخ ال كلاسيكو شد كه 14 گل در ال كلاسيكوها به ثمر رسانده و بدين ترتيب با آمار سسار رودريگس برابري كرد.  
  • سسك فابرگاس تصوير سمت راست در بازي 5شنبه شب رئال- بارسا، پنجاهمين بازي اش براي تيم كاتالان را انجام داد.