بؤلوم :
دوشنبه 6 شهریور 1391     یازار : اميرحسين شعاري
 اوساسونا در اغلب دقايق ديدار تيم برتر ميدان بود و در دقيقه 17 هم به گل رسيد. بازي در نيمه دوم به جنجال كشيده شد و تيتو ويلانووا در دقيقه 73 اخراج شد. مسي دو گل زد و بارسلونا مقابل اوساسونا كه نمايشي عالي داشت پيروز شد.

ويلانووا در اين بازي به چابي و داويد ويا استراحت داده بود و كريستين تي‌يو و الكسيس سانچس در كنار ليونل مسي در خط حمله بودند. در آن سو هم خبري از مسعود شجاعي روي نيمكت نبود.

بارسلونا در آفتاب سوزان پامپلونا نمي‌توانست نمايش هميشگي را داشته باشد. آنها البته يك بار در دقايق ابتدايي با ضربه تي‌يو خطرساز شدند كه آندرس فرناندس توپ را دفع كرد و توپ به تير دروازه خورد، اما در كل نمايش بارسا شبيه به بازي فصل پيشش مقابل اوساسونا بود.



زماني كه به نظر مي‌رسيد بارسلونا دارد سوار بر بازي مي‌شود، اوساسونا به گل رسيد. رولاند لاماه سانتري خطرناك از سمت چپ انجام داد كه يوزه‌با يورنته پشت سر يوردي آلبا توپ را با بغل پا به گل تبديل كرد.

بارسا به حمله ادامه داد و در دقايق پاياني نيمه اول ضربه ايستگاهي سريع سسك فابرگاس به مسي رسيد و ضربه او را فرناندس دفع كرد. اينيستا سپس توپ را زد كه فرناندس ضربه او را هم گرفت.

نينيو در نيمه دوم روي اشتباه بد سرخيو بوسكتس پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد اما ضربه او هم از زاويه بسته به تير خورد.

ويلانووا در دقيقه 73 به دليل اعتراض به كمك‌داور اخراج شد. اما اندكي بعد بازي جنجالي شد. فرناندس، داور مسابقه ناخودآگاه سد راه پاچي پونيال شد، توپ به بارسا رسيد، آنها به زمين اوساسونا رفتند و سانچس توانست توپ را به مسي برساند و او هم از فاصله‌اي نزديك گل‌زني كرد. بازيكنان اوساسونا به داور معترض بودند و مي‌گفتند گل در موقعيت آفسايد به ثمر رسيده و پونيال به دليل اعتراض شديد اخراج شد.

مسي در دقيقه 80 گل برتري را زد. آلبا سانتري زميني انجام داد و مسي با بغل پا دروازه فرناندس را گشود.

بارسا به اين ترتيب سه امتياز حساس را از ديدار در خانه تيمي گرفت كه معمولا مقابلش به مشكل برمي‌خورد.