بؤلوم :
دوشنبه 6 شهریور 1391     یازار : اميرحسين شعاري

ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد، بعد از شكست 2-1 تيمش مقابل ختافه، بازيكنانش را به شدت مورد انتقاد قرارداد و اين شكست را غيرقابل قبول توصيف كرد.

در اين ديدار ابتدا رئالي ها با گل نيمه اول گونسالو ايگواين پيش افتادند اما نمايش ضعيف رئال در خط دفاعي موجب شد تا شاگردان گارسيا پلاسا در نيمه دوم به بازي برگردند. در نهايت دو ل خوان والرا و عبدالعزيز بارراداد موجب شد تا رئال از دو بازي ابتدايي تنها يك امتياز كسب كند.

مورينيو در پايان بازي به خبرنگاران گفت:" اين يك نمايش غيرقابل قبول بود. به نظر من شكست ما در اين ديدار ناراحت كننده نبود. ما كاملا مستحق اين شكست بوديم.

چيزهايي وجود دارد كه يك مربي نمي تواند در مورد آن در رسانه ها صحبت كند. من بايد با بازيكنان صحبت كنم. آنها آن چيزي كه من در ذهن داشتم و آناليز كرده بودم را به اجرا نگذاشتند.

تنها نتيجه كه من دوست دارم آنها  از اين ديدار بگيرند اين است كه رئال مستحق شكست بود و ختافه با شايستگي به پيروزي رسيد."

سرمربي پرتغالي همچنين دو تصميم داور، قبول گل دوم ختافه در حالي كه توپ به دست آدريان كولونگا برخورد كرده بود و اخراج فابيو كوئنترائو از روي نيمكت، را زير سوال برد.

" من تنها چيزي كه بازيكنانم در مورد گل دوم گفتند را شنيدم. آنها گفتند كه توپ به دست كولونگا (كه پاس گل دوم را داد) برخورد كرد. داور كوئنترائو را متهم به گفتن حرفي كرد كه كسي روي نيمكت آن را نشنيده بود."

با پيروزي 2-1 بارسا مقابل اوساسونا، اكنون اختلاف دو تيم در جدول لاليگا به 5 امتياز افزايش پيدا كرد و مورينيو نيز ناراحتي اش را از اين اختلاف امتياز اعلام كرد.

" اگر بازي اول را هم مي باختيم، اكنون اختلاف به 6 امتياز رسيده بود. اما 5 امتياز هم زياد است وقتي دو بازي تنها 6 امتياز دارد.

اما بازي امروز متفاوت بود. ما در ديدار با والنسيا تلاش بيشتري براي پيروزي انجام داديم. ما امروز كاملا مستحق شكست بوديم."