برخلاف مطالبي كه در برخي از رسانه‌ها مبني بر بازنگشتن توني اوليويرا به ايران مطرح شده بود اين مربي پرتغالي بعد از يك مرخصي 11 روزه،  بامداد روز يكشنبه وارد تبريز شد تا برسر تمرين تيم تراكتورسازي در بعدازظهر همان روز حضور پيدا كند. غلامرضا باغ آبادي مربي تيم تراكتورسازي ضمن تاييد خبر فوق گفت: قرار است اوليويرا علاوه بر حضور در تمرين عصر يكشنبه تيم، هدايت تراكتورسازي را در بازي دوستانه روز دوشنبه اين تيم مقابل تيم دسته دومي مهاباد بر عهده داشته باشد.

اين ديدار عصر روز دوشنبه در ورزشگاه اختصاصي مجموعه باشگاه تراكتورسازي برگزار مي شود. پيش از اين باشگاه تراكتورسازي اعلام كرده بود كه قرار است اين تيم تا پيش از آغاز هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر دو بازي تداركاتي را انجام دهد اما با توجه به محدوديت زماني كه تا آغاز هفته هشتم  باقي مانده تنها به مصاف تيم دسته دومي مهاباد خواهد رفت.

تمرين تيم تراكتورسازي نيز در حالي  از روز سه شنبه زير نظر غلامرضا باغ آبادي و در غياب توني اوليويرا آغاز شده كه مسئولان اين باشگاه محسن فروزان را به دليل مسائل انضباطي تا تشكيل كميته انضباطي باشگاه از تمرينات تيم كنار گذاشته اند و قاسم دهنوي نيز پس از 4 روز با تكذيب مصاحبه هايي كه از قول وي مطرح شده، مجددا اجازه حضور در تمرينات تيم را پيدا كرده و در تمرين ساعت 17:30 روز يكشنبه تيم حضور پيدا مي كند.

فردين عابديني نيز به دليل مصدوميت از ناحيه مينيسك پا، با نظر پزشكان تيم تراكتورسازي حداقل 6 هفته نمي تواند براي تراكتورسازي بازي كند و اين درحالي است كه مصدوميت سيد صالحي به طور كامل برطرف شده و وي از روز سه شنبه در تمرينات گروهي تيم شركت كرده است.

تيم فوتبال تراكتورسازي در هفته هشتم رقابتهاي ليگ برتر ساعت 18:45 روز شنبه در ورزشگاه تختي انزلي به مصاف تيم فوتبال ملوان بندرانزلي مي رود.