به گزارش سايت رسمي باشگاه تراكتورسازي تمرينات اين تيم ديروز در حالي شروع شد كه كادرفني پرتغالي بابازگشت از مرخصي نبض تمرينات را در دست گرفتند .

در اين تمرين بازيكنان ابتدا با نرم دوي و حركات كششي بدن هاي خود را گرم كردند و سپس با توپ خود را براي يك بازي درون تيمي آماده كردند . در اين تمرين كه با شور و نشاط خاصي برگزار گرديد توني اوليويرا و همه دستياران او حضور داشتند . از نقاط جالب توجه تمرين ديروز خوش و بش توني با تك تك بازيكنان در ابتداي تمرين بود كه باعث شد صميميت زيادي در بين بازيكنان و كادر فني شكل گرفته و تمرينات با نشاط فراوان برگزار شود . باغ آبادي و پژمان كمك هاي بومي اوليويرا با ارائه گزارش از تمرينات چند روز گذشته توني را در جريان تمرينات انجام گرفته ظرف اين چند روز قرار دادند .

امروزبازي تداركاتي با شهرداري مهاباد

براي  آماده سازي تيم در ادامه مسابقات ليگ برتر تراكتورسازي امروز از ساعت 17 به مصاف شهرداري مهاباد خواهد رفت . اين بازي در كمپ اختصاصي باشگاه تراكتورسازي برگزار خواهد شد . تماشاي اين بازي براي علاقه مندان آزاد است.

 تراكتور هوادار به انزلي نمي برد


به دنبال درج مطلبي در برخي نشريات مبني بر اعزام هواداران تراكتور براي تماشاي مسابقه تراكتور و ملوان به انزلي و سوال تعدادي از هواداران ، كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي اعلام مي دارد كه باشگاه تا كنون به مسابقات خارج از خانه هوادار اعزام نكرده و در اين مسابقه نيز طبق روال گذشته هوادار اعزام نخواهد كرد .

اين كانون اعلام كردهواداران عزيز  كه تيم را در هيچ مسابقه خارج از خانه تنها نگذاشته اند بخاطر علاقه قلبي به تيم محبوب شان خود را به مسابقات خارج از خانه نيز مي رسانند كه  اين يك اقدام و حركت شخصي اما عاشقانه است و جاي تقدير و تشكر دارد .

همه حاشيه هاي تيم تكذيب شد

سايت باشگاه تراكتورسازي امروزدر مطلبي نوشت:تراكتورسازي بعد از پايان يافتن تعطيلات تمرينات را بطور مرتب و منظم از سر گرفت . توني اوليويرا هم بعد از اتمام مرخصي به تيم پيوست و تمرينات بطور جدي براي ادامه مسابقات ليگ ادامه دارد . در ايامي گه بازيكنان و مربي در تعطيلات و مرخصي بودند اخبار نادرست و شايعات متعددي از طرف كساني كه در تعطيلات و مرخصي نبودند در مورد تراكتورسازي منتشر شد . بعد از شروع تمرينات نيز ادامه يافت بطوري كه تراكتور را كانون حاشيه ناميدند ، اخبار كذبي مبني بر قهر مربي ، ضرب الاجب باشگاه براي مربي ، قالب تهي كردن باشگاه ، اختلاف بين بازيكنان و ... منتشر شد كه همگي كذب بوده و صحت نداشتند . چون تراكتور تيم بزرگي است لذا مسايل عادي و طبيعي آن نيز يزرگ نشان داده مي شود – جالب است كه حاشيه سازان بدون توجه به مصاحبه هاي مديرعامل و بيان حقايق به كار خود مشغول بوده و راه خود را مي روند .
در هر صورت علي رغم فعاليت حاشيه سازان تراكتورسازي كانون آرامش بوده و فارغ از آشفته بازار جنجال هاي تصنعي به كار خود ادامه مي دهد و فقط به ادامه مسابقات ليگ ، كسب نتايج خوب و شادكردن دل هواداران فكر مي كند .