بؤلوم :
سه شنبه 21 شهریور 1391     یازار : اميرحسين شعاري
ديدار تيمهاي ملي ازبكستان و كره جنوبي با تساوي 2-2 به پايان رسيد؛ نتيجه كه باعث شد ايران همچنان در رتبه دوم جدول گروه باقي بماند.

در اين ديدار ابتدا ازبكستان با گل به خودي دقيقه 13 كي سونگ يئونگ پيش افتاد اما پيش از پايان نيمه اول، تائه هوئي كواك بازي را به تساوي كشيد.

در دقيقه 58 لي دونگ كوك، مهاجم ميدلزبورو، اين بار كره را پيش انداخت اما اين برتري تنها دو دقيقه پايدار بود و سنجر تورسونوف دروازه كره را باز كرد تا بازي بار ديگر به تساوي كشيده شود. اين نتيجه تا پايان پا برجا ماند تا هر دو تيم دو امتياز باارزش را از دست بدهند.


با اين تساوي، كره 7 امتيازي شد و در صدر ماند و ازبكستان دو امتيازي شد و در رتبه چهارم جدول جاي گرفت.

شرح گل ها:

دقيقه 13: تنها لحظاتي بعد از اينكه ضربه باكائف از روي خط دروازه كره برگشت داده شد، ازبك ها به گل رسيدند. كرنر جباروف به داخل محوطه جريمه كره، توپ بعد از برخورد به كي سونگ يئونگ به داخل دروازه غلتيد.

دقيقه 45: كرنر كي سونگ يئونگ به داخل محوطه جريمه ازبسكتان، با ضربه سر خوب كواك تائه هويي به گل تساوي كره تبديل شد. البته در اين بين توپ برخوردي هم به آرتيوم فيليپوسيان نيز برخورد كرد اما گل به نام كواك ثبت شد.

دقيقه 57: ارسال عالي پارك جو هو به داخل محوطه جريمه ازبسكتان، با ضربه دقيق لي دونگ گوك به گل دوم كره تبديل شد.

دقيقه 60: باز هم ازبك ها روي ارسال سرور جباروف به گل رسيدند. ارسال كاپيتان ازبكستان به داخل محوطه جريمه، در حالي كه دروازه بان كره از دروازه خارج شده بود، با ضربه سر سنجر تورسونوف به گل دوم ميزبان تبديل شد.



r