بؤلوم :
شنبه 1 مهر 1391     یازار : اميرحسين شعاري

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي با بيان اين كه پيروزي برابر گهر شيرين بوده است، گفت: با اين پيروزي به همه خواستههايمان نرسيدهايم و هنوز راه براي پيشرفت باز است.
محمد حسين جعفري گفت: پيروزي براي گهر شيرين بود چون بعد از باخت به ذوب آهن و چند تساوي بعد آن شرايط برايمان سخت شده بود. ما نياز به يك پيروزي خوب داشتيم كه از اين شرايط نجات پيدا كنيم.
وي ادامه داد: پيروزي برابر گهر از چند جهت خوب بود. اول اين كه ما را از مشكلات پس از باخت به ذوب آهن و تساويهاي بعدش نجات داد. دوم آن كه پاي بازيكنان ما به گلزني زياد باز شد و تعدادي از آنها كه در بازيهاي قبل مجال پيدا نكرده بودند كه خود را نشان دهند، در اين بازي اين فرصت را پيدا كردند. همچنين اين پيروزي هماهنگي خوبي در تيم ايجاد كرد و تركيب نتيجه بخشي را تعيين كرد. همه اين عوامل دست به دست هم دادند كه تراكتورسازي نتيجه خوبي بگيرد.
جعفري ادامه داد: هنوز به شرايط ايدهآل خود نرسيدهايم و اين پيروزي منتهاي خواستههاي ما نبود. خيلي بايد زحمت بكشيم و اوليويرا هم اطلاعات بيشتري از تيم بگيرد. در 9 هفته اخير سرمربي تيم به شناخت 70 درصدي رسيده است و بازيكنان هم به تدريج هماهنگ تر ميشوند و بهتر بازي ميكنند.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي درباره حاشيههايي كه در چند هفته اخير براي تيمش ايجاد شد هم گفت: خوشبختانه انسجام خوبي در تيم ايجاد شده است. كادر مديريت و فني تيم دست به دست هم دادهاند كه حاشيهها از بين بروند. ما همچنين كميته آموزش مقتدري هم داريم كه البته بيشتر به دنبال تشويق روحي و رواني بازيكنان است تا جريمه كردن آنها. البته برخي از اين حاشيهها را عملا ساختند و بزرگ كردند.
وي ادامه داد: در همه تيمها حاشيه وجود دارد، اما هرگز به اين اندازه بزرگ نميشود، اما چون تراكتورسازي پرطرفدار است برخي حاشيهها را بزرگ ميكنند و به رسانهها ميكشانند. حتي گاهي حاشيهها را اختصاصا براي من يا اوليويرا ميسازند تا خرابش كنند. تاكنون حاشيهها را به خوبي مديريت كردهايم و توني هم ثابت كرده كه اگر بازيكنان به حرف او گوش كنند نتايج خيلي خوبي ميگيرد.
جعفري در پاسخ به اين سوال كه چرا به خبرنگاران اجازه ورود به محل تمرين را نميدهد، گفت: ما با خبرنگاران يك مشكل اساسي در تبريز داريم! اين جا حدود هفت يا هشت سايت هواداراي و نزديك به 17 خبرنگار داريم. آنها هر روز ميخواهند در تمرين حاضر شوند و حتي به حضور در كنار زمين هم رضايت نميدهند و ميخواهند در وسط زمين چمن مصاحبه كنند، عكس بگيرند. هر كسي از دور تمرين تراكتورسازي را ميديد، 70 تا 80 نفر را مشاهده ميكرد كه كنار زمين هستند و اين اصلا تصوير خوبي نبود.
وي ادامه داد: ما به خبرنگاران اساعه ادب نكرديم و فقط گفتيم كه نظم و انسجام بيشتري بايد در تمرين حاكم باشد. آنها ميتوانند در طول تمرين در جايگاه حاضر باشند و پس از اتمام تمرين به انجام كار خود كه مصاحبه يا عكس گرفتن است، بپردازند. ضمن اين كه عكس گرفتن از روي سكوهاي جايگاه به دليل كوتاه بودن سكوها راحتتر هم است. مساله ديگر اين است كه اكثر خبرنگاران تبريزي كارت ندارند و اگر بخواهيم كساني را راه بدهيم كه كارت وزارت ورزش و جوانان يا وزارت ارشاد را دارند تنها سه يا چهار نفر ميتوانند به تمرين بيايند.
جعفري درباره تعطيلات پيش روي ليگ برتر هم، اظهار كرد: هنوز تصميم خاصي نگرفتهايم، ولي در حال بررسي هستيم كه يك اردوي داخل كشور برگزار كنيم. خوشبختانه شرايط تيم خوب است و تلاش ميكنيم كه از نظر مالي وضعيت بهتري پيدا كنيم . تاكنون 23 تا 24 درصد قراردادها را پرداختهايم، ولي اكنون زمان شارژ مالي است كه اميدوارم هيات مديره هم كمك كند تا بازيكنان هم با تمركز بيشتري به بازي ادامه دهند.