قاسم دهنوي، هافبك مشهدي تيم فوتبال تراكتورسازي در بازي با گهر يكي از گلهاي تيمش را به ثمر رساند و اين دومين بازي پياپي بود كه او گلزني ميكرد. حالا دهنوي شرايط خوبي در تراكتور دارد و البته شايعه حضور او در پرسپوليس هم شنيده ميشود.
بحث حضور تو در پرسپوليس صحت دارد؟
راستش را بخواهيد هيچكس از اين باشگاه با من تماس نگرفته و مسئولان تراكتور هم در اين خصوص چيزي به من نگفتهاند.

اگر پرسپوليس تو را بخواهد به اين تيم ميروي؟
من نسبت به تراكتورسازي تعهد دارم و نميتوانم سر خود از اين تيم جدا شده يا سرم را پايين بيندازم و به پرسپوليس بروم. البته اگر باشگاه يا اوليويرا مرا نخواهند آن وقت قضيه فرق ميكند و از اين تيم جدا ميشوم.
مثل اين كه گفتهاي اوليويرا خيلي ضعيفتر از كيروش است؟
اين مصاحبه براي چند وقت پيش است و نميدانم حالا چرا چاپ شده است. البته من باز هم ميگويم كه اوليويرا نسبت به كيروش ضعيفتر است.
الان رابطه تو با اوليويرا چطور است؟
من رابطهاي معمولي و نرمال با اين مربي دارم و زياد با هم صميمي نيستيم. من دوست دارم كه مردم تبريز را خوشحال كنم و هميشه بهترين بازيها را انجام دهم تا آنها راضي باشند.
درحال حاضر از كار كردن با اين مربي ناراحتي خاصي داري؟
من با هيچكس مشكل ندارم ولي فكر ميكنم اوليويرا قبلاً زياد به من توجه نميكرد. پيش خودم ميگفتم شايد او از من خوشش نميآيد، راستش را بخواهيد من بازيكن خوشتمريني نيستم و بيشتر خوشبازي هستم و اگر هم مشكلي داشته باشم دوست دارم سرمربي تيم خيلي واضح آن را بگويد.
در دو بازي اخير با اوليويرا حرف نزدي؟
من عادت ندارم با سرمربي حرف بزنم.
از اين كه دوباره گلزني كردي چه حسي داري؟
خوشحالم كه گل زدم و اميدوارم هواداران تراكتور راضي باشند. ما فكر نميكرديم چنين نتيجهاي رقم بخورد و اختلاف تراكتور و گهر 5 گل نبود. گهر مشكلات زيادي دارد و بازيكنان اين تيم شرايط روحي خوبي نداشتند ولي من معتقدم كه تراكتورsسازي بسيار خوب بازي كرد.