بؤلوم :
شنبه 1 مهر 1391     یازار : اميرحسين شعاري

بايرن مونيخ با پيروزي 2-0 مقابل شالكه، به روند پيروزي هاي پياپي اش ادامه داد و به صدر جدول بوندس ليگا برگشت.

در اين ديدار، نسبت به ديدار مقابل والنسيا، توماس مولر جاي ريبري را در تركيب اصلي بايرن گرفت و ماندزوكيچ نيز به جاي كلوديو پيزارو به ميدان رفت.

در مقابل هوب استوينس، سرمربي شالكه نسبت به ديدار مقابل المپياكوس، تيمش را تنها با يك تغيير به ميدان فرستاد و ژولين دركسلر را جانشين ترانكيلو بارنتا كرد.

علي رغم فشار هواداران شالكه، اين بايرني ها بودند كه بازي را بهتر آغاز كردند و چيزي نمانده بود كه در مان دقايق ابتدايي به گل برسند اما ضربه شواين اشتايگر راهي به چهارچوب دروازه حريف نداشت.


در دقيقه 25 ماندزوكيچ يك موقعيت بسيار بهتر آغاز كرد اما ضربه سر او از بالاي دروازه حريف به بيرون رفت.

در دقايق پاياني نيمه اول بازيكنان شالكه نمايش بهتري داشتند و دركسلر و فارفان صاحب موقعيت هاي خوبي شدند اما درخشش مانوئل نوير مانع باز شدن دروازه بايرن شد.

نيمه دوم با بازي خوب بايرني ها آغاز شد و آنها خيلي زود به گل رسيدند. توني كروس كه در ديدارهاي اخير بايرن گلزني كرده بود، اين بار نيز در نقش گلزن ظاهر شد و در دقيقه 55 گل اول بازي را به ثمر رساند.

تنها سه دقيقه بعد، توماس مولر روي يك حركت انفرادي زيبا وبا عبور از دو مدافع حريف، با ضربه اي هوشمندانه، اختلاف را دو برابر كرد.

در دقايق باقي مانده بايرني ها بازي را كنترل كردند و حتي مي توانستند توسط خاوي مارتينس به گل سوم برسند اما در نهايت بازي با همان دو گل به پايان رسيد.