ليونل مسي، ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا هرگونه اختلاف يا درگيري با داويد ويا را تكذيب كرده. اين درحالي است كه در جريان نيمه اول بازي بارسلونا مقابل گرانادا درگيري لفظي كوچكي ميان او و ستاره اسپانيايي بارسا انجام شد . ولي در پايان بازي مسي به خبرنگاران گفت كه هيچ مشكلي با ال گواخه ندارد و نبايد وقتي مشكلي درميان نيست، به دنبال مشكل گشت.

اين درحالي است كه در جريان بازي شنبه شب بارسلونا مقابل گرانادا ، در نيمه اول بازي و وقتي نتيجه هنوز 0-0 بود،  مسي داويد ويا را به خاطر آنكه توپ را به او پاس نداده، به باد سرزنش و انتقاد گرفت و جر و بحثي ميان آنها ديده شد.

در پايان اين بازي، ليونل مسي در گفتگو با بارسا تي وي، كانال رسمي باشگاه بارسلونا گفت:« آنچه بين من و ويا اتفاق افتاد، مسائل مربوط به بازي است وفشار به ثمر رساندن اولين گل بازي باعث چنين مشكلي شد. چون بعد از به ثمر رسيدن گل اول، همه چيز آسان تر مي شود.چنين مسائلي در تمرينات تيم هم پيش مي آيد؛ فقط آنجا دوربين فيلمبرداري نيست تا اين تصاوير را ضبط و سپس پخش كند»


او در ادامه صحبت هايش گفت:« شخصيت تيم ما بدين ترتيب است كه هميشه مي خواهيم به پيروزي برسيم. ما بهترين ها را مي خواهيم و همين فشار زيادي در جريان بازي ايجاد مي كند.»

البته اين بازي با نتيجه 0-2 به پايان رسيد. مسي در ادامه صحبت هايش با اشاره به سختي هايي كه درمسير كسب پيروزي در بازيهاي وجود دارد گفت:« در بازيهاي ابتدايي فصل، نتيجه تلاش هايي كه در طول يك ماه و نيم اردوي پيش فصل انجام داده بوديم را مي بينيم. البته در اردوي پيش فصل زياد با توپ پاسكاري نمي كرديم؛ به علاوه تعدادي از بازيكنانمان هم كه در يورو2012 حاضربودند، ديرتر به اردوي تيم ملحث شدند و بازيهاي ملي و سفرهاي طولاني هم بر ماتاثير زيادي مي گذاشت.»

مسي ادامه داد:« مهمترين چيز، برد در بازي است و اگر تيمي بتواند بدون آنكه در 100% آمادگي باشد، بازهم به پيروزي برسد، به زودي خواهد توانست بازيهاي به مراتب بهتري را به نمايش بگذارد.»

ستاره آرژانتيني نگران تعداد گلهايش دراين فصل نيست و دراين باره گفته:« تيم ما گلزنان زيادي دارد. من حالم خوب است. البته در اوج و 100% آمادگي نيستم ولي در هر بازي بهتر از قبل مي شوم. در اين هفته كه در روزهاي مياني اش بازي نداريم، فرصت خوبي براي استراحت خواهيم داشت.»

مسي درمورد اينكه در بازي با ختافه به عنوان بازيكن ذخيره و در نيمه دوم، وارد ميدان شد گفت:« من 9 روز بود كه خوب استراحت نكرده بودم. از همين رو با تيتو صحبت كردم و او تصميم گرفت تا من را روي نيمكت بگذارد.»