در پايان ديدار بارسلونا مقابل گرانادا بود كه تيتو ويلا، مربي بارسلونا پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.

تيتو در مورد بازي شنبه شب تيمش گفت:« قرار گرفتن در جريان بازي براي ما خيلي سخت بود. بازي مان در ليگ قهرمانان اروپا خيلي سخت بود و خستگي دردقايق ابتدايي بازي، مانع از فكر كردن ما مي شد. رسيدن به اولين گل حساس و سرنوشت ساز بود. من گفته بودم كه تيمهاي آنكلا خيلي خوب كار مي كنند.»

بارسلونا در مسير دست يابي به گل سختي هاي زيادي كشيد و تيتو دراين باره ادامه داد:« در جريان اين بازي ما لحظاتي خوب داشتيم و در برخي لحظات هم زياد خوب نبوديم. ما 20 شوت به دروازه حريف داشتيم و چندين موقعيت واضح گلزني خلق كرديم.البته در طول فصل اوضاع ما بهتر مي شود. ولي اگر فصول قبل را هم مرور كنيم، ماه سپتامبر ماه خيلي سختي براي تيم بوده.»

تيتو درمورد  5 برد در 5 بازي بارسا در لاليگا گفت:« خيلي مهم است كه هر 15 امتياز ممكن را كسب كرده ايم.  ولي من هيچ فشار و يا اجباري حس نمي كنم.»


او درادامه به تمجيد از عملكرد گرانادا پرداخت و گفت:« آنها هم حركات رو به جلوي خوبي داشتند و به ما اجازه نمي دادند كه به راحتي بازي مان را انجام دهيم. بازي خسته كننده اي بود و نكته كليدي مسابقه، به ثمر رساندن گل اول بازي بود.»

تيتو  درمورد درگيري بين ويا و مسي هم گفت:« اين بخشي از فوتبال است. بحث جر و بحث كردن نيست. اين برخورد به من اين حس را تلقين مي كند كه تيمي زنده با انگيزه هاي زيادي براي ادامه موفقيتش را مي بينم.»

بعد از برد بارسلونا، رئال مادريد امشب بازي سختي را در اين هفته خواهد داشت و لغزش اين تيم براي كهكشاني ها خطرناك خواهد بود. البته گويا بازي رئال براي تيتو اهميتي ندارد:« اين بازي به ما بستگي ندارد؛ يكشنبه (شب و درحالي كه رئال بازي اش برابر رائو وايكانو را انجام خواهد داد) به رستوران مي روم و بعدش هم به سينما. نه به اين بازي فكر مي كنم  و نه نگرانم.»

بارترا در اين بازي به ميدان نرفت و الكس سانگ جاي او را در تركيب بارسا پر كرد. تيتو دراين باره گفت:« سانگ به خاطر تجربه اش در اين بازي به ميدان رفت. ما او را به اين خاطر خريديم كه بتواند به عنوان مدافع مركزي هم بازي كند. تنها راه تطبيق پذيري با بازي تيم ، قرار گرفتن دراين پست است.»