تركيب احتمالي
ليورپول

Reina
G. Johnson, Agger, Skrtel, Enrique
Allen, Gerrard, Shelvey
Borini, Suarez, Sterling


 منچستريونايتد


De Gea
Rafael, Ferdinand, Vidic, Buttner

Carrick, Scholes
Valencia, Kagawa, Nani
Van Persie


اين طوربه نظر مي رسد كه ليورپول در مقايسه با بازي قبلي اش مقابل ساندرلند تنها يك تغيير دارد و آن هم بازگشت خوسه انريكه به جاي مارتين كلي است.
فابيو بوريني و رحيم استرلينگ كه هردو در بازي با يانگ بويز در روز 5شنبه به عنوان بازيكن ذخيره وارد زمين شده بودند مي توانند از ابتدا در تركيب تيم قرار گرفته و به كمك لوئيس سوارس كه در ديدار تيمش در ليگ اروپا نامش را در ليست بازيكنان ليورپول نمي ديد، بشتابند.
جو كول (همسترينگ) و لوكاس (ران) تنها مصدومان تيم راجرز هستند.
 
به گزارش گل دات كام، در ديگر سوي ميدان وين روني و اشلي يانگ هم تا روزهاي اوج فاصله دارند ؛ هرچند كه شنيده مي شود كه روني براي هفته آينده باز خواهد گشت ولي يانگ هنوز چند هفته اي تا بازگشت فاصله دارد. روبين فان پرسي در خط حمله تيمش قرار مي گيرد و شينجي كاگاوا نيز به كمك او خواهد شتافت.
داويد دخه آ كه در جريان ديداراروپايي تيمش مقابل گالاتاسراي درون دروازه بود ، حالا نيز احتمالا دروازه بان يونايتد دراين بازي حساس است و احتمال مي رود كه الكساندر باتنر نيز بعد از نمايش خوب مقابل ويگان در تركيب اصلي بماند


  آيا مي دانستيد؟
  • در 5 مصاف اخير اين دوتيم در ليگ برتر،هر دو تيم موفق به گلزني شده اند. آخرين باري كه تيمي توانسته دروازه اش را در رويارويي يونايتد- ليورپول بسته نگاه دارد، اكتبر سال 2010 بود كه ليورپول با نتيجه 0-2 به پيروزي رسيد.  
  • شاگردان برندان راجرز در اين فصل به دنبال اولين بازي هستند كه بتوانند در طول 90 دقيقه كلين شيت كنند (در يك بازي دروازه شان را بسته نگاه داند) آنها فصل گذشته در 11 بازي كلين شيت كرده بودند. 
  • ليورپول در اين فصل و تا به اينجاي كار 75 شوت به دروازه داشته كه بيشترين شوت به دروازه در طول رقابتهاي اين فصل ليگ است. البته تنها 15 تا از اين شوتها در چارچوب بوده.
  • لوئيس سوارس (تصوير سمت راست) بيشترين موقعيت هاي گل (12موقعيت) براي تيمش خلق كرده كه از  اين نظر در رقابتهاي اين فصل ليگ برتر ركورددار است ولي او تا به اينجاي فصل هنوز پاس گلي نداده.
  • نمانيا ويديچ و مايكل كريك دو بازيكني هستند كه در هر 4 بازي منچستريونايتد در رقابتهاي اين فصل ليگ برتر در تركيب اصلي تيمشان قرار گرفتند. 
  • داني ولبك در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر هنوز شوت در چارچوب نداشته و البته تا به اينجا 10 شوت روانه دروازه حريفان كرده كه 7 تاي آنها در بازي هفته قبل مقابل ويگان بود.