تركيب احتمالي


منچسترسيتي


Hart
Maicon, Kompany, Lescott, Clichy
Garcia, Barry
Milner, Toure, Silva

Tevez
آرسنال

Mannone
Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs
Arteta, Cazorla, Diaby
Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Podolski
سرخيو آگوئرو كه در هفته ابتدايي رقابت هاي ليگ برتر از ناحيه زانو مصدوم شده بود، حالا به روزهاي اوج بازگشته .او كه در بازي با رئال مادريد هم تقريبا آماده بود، احتمالا براي احتياط بيشتر و حفظ آمادگي اش براي بازي بعدي سيتي در ليگ قهرمانان اروپا بازي را از روي نيمكت ذخيره ها آغاز خواهد كرد.  
سمير نصري كه از ناحيه همسترينگ مصدوم است براي چند هفته ديگري از ميادين ورزشي به دور خواهد بود. پابلو زابالتا هم كه از ناحيه همسترينگ مصدوم بود احتمالا براي اين بازي به اوج خواهد رسيد و ميكا ريچارز با مصدوميت قوزك پا همچنان از ميادين ورزشي دور است و مشخص نيست كه چه زماني به تركيب تيمش بازخواهد گشت.
 
از سوي ديگر ، شچسني، دروازه بان آرسنال كه تا پيش ازاين از ناحيه قوزك پا مصدوم بود و در بازي با مون پوليه بازي را از روي نيمكت تماشا كرده بود، آماده است ولي ونگر ممكن است در اين بازي هم ويتو مانون را به ميدان بفرستد. چون او در اين فصل نمايشهاي خيره كننده اي را به اجرا گذاشته.
 جك ويلشر كه از ناحيه قوزك مصدوم بود و امانوئل فريمپونگ در طول اين هفته با شاگردان ونگر تمرين كردند ولي شايد براي بازگشت به شرايط آرماني كمي به زمان نياز داشته باشند.

باكاري سانيا كه با شكستگي پايش مواجه بود و توماس روسيچكي كه از ناحيه تاندون آشيل مصدوم است، همچنان از ميادين به دورند و احتمال مي رود كه در بازي با وستهم در روز 6 اكتبر اولين بازيشان در فصل جديد را انجام دهند

  آيا مي دانستيد؟
  • سه مصاف ميان اين دو تيم در فصل گذشته همگي با نتيجه 0-1 به پايان رسيده بود. 
  • سيتي در 31 بازي فصل گذشته اش در خانه، به 29 برد دست يافت و تنها يك شكست را پذيرا شد. 
  • در 4 مصاف اخير اين دو تيم در ليگ برتر، 4 بازيكن با دريافت كارت قرمز از زمين اخراج شدند. 
  • سانتياگو كاسورلا (تصوير سمت راست) تا به اينجا بيشتر از هر بازيكن ديگري موقعيت گل براي هم تيمي هايش خلق كرده (14) 
  • توپچي ها در ده ديدار اخيرشان درخارج از خانه تنها يك بار شكست خوردند. 
  • مايك دين، داور بازي يكشنبه شب اين دو تيم است. و آرسنال تنها در يك بازي از 14 بازي اي كه با قضاوت اين داور داشته، به پيروزي رسيده.