بؤلوم :
یکشنبه 2 مهر 1391     یازار : اميرحسين شعاري

مهاجم قدرتي تراكتورسازي درباره پيروزي پرگل اين تيم مقابل گهر به زندگي مي گويد:« همانطور كه قبل از بازي هم گفته بودم با يك بازي پرگل از خجالت هواداران در مي آييم. البته گهر تيم دست و پا بسته اي نبود و تا قبل از اين بازي زياد هم گل نخورده بود. ما بازي را سراسر هجومي شروع كرديم و تا دقيقه 30 دو گل زديم. مشكل ما زدن گل اول بود كه خوشبختانه زود به هدفمان رسيديم. بعد از آن با خيال راحت بازي كرديم و با 5 گل حريف را از پيش رو برداشتيم.ما به اين سه امتياز خيلي نياز داشتيم و خوشبختانه به آن رسيديم.»
حاتمي درباره گلي گه وارد دروازه گهر كرد، مي گويد:« پاس گل اول را به دهنوي دادم و روي گل سوم هم كه خودم زدم پاس اول را به فلاويو دادم و بعد سريع به داخل محوطه جريمه رسيدم تا دروازه گهر را باز كنم. گلم مثل گلهاي كريم باقري بود. او خودش پاس مي داد و خيلي سريع ضربه نهايي را مي زد. گل من هم اين شكلي بود.»
حاتمي معتقد است اگر تعويض نمي شد مي توانست هت تريك كند. او مي گويد:« تا دقيقه 60 كه در زمين بودم خيلي خوب بازي كردم. اين را خودم نمي گويم بلكه مربيان هم چنين نظري دارند. اگر تعويض نمي شدم و از دقيقه 60 به بعد در زمين مي ماندم مي توانستم هت تريك كنم اما حيف كه از زمين بيرون رفتم.»
حاتمي از جمله مهاجماني است كه شايد بتواند به تيم ملي كمك كند. حاتمي مي گويد:« تلاش مي كنم در ليست تيم ملي باشم. يك زمان در ليگ آذربايجان بازي مي كردم. 22 سالم بود و 12 گل در يك نيم فصل زدم. آن زمان به تيم ملي آذربايجان دعوت شدم ولي ايران نه. حالا كي روش به تيمهاي درجه 2 اروپايي هم نگاه مي كند و از آنجا بازيكن به تيم ملي دعوت مي كند اما از شانس بد من 5 سال پيش چنين توجهي نبود. اين روزها همه مي گويند تيم ملي فوروارد ندارد اما من مي گويم فرزاد حاتمي را دعوت كنند و آن وقت ببينند فوروارد داريم يا نه. اگر كروش اعتماد كند ثابت مي كنم در ايران فورواردهاي قدرتمندي داريم. من اين فصل 3 گل زده ام و 3 پاس گل هم داده ام. يك پنالتي هم گرفته ام. به نظر شما اين آمار در طول 6 بازي آمار بدي است؟»