بؤلوم :
دوشنبه 3 مهر 1391     یازار : اميرحسين شعاري
هفته چهارم ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان امروز (يكشنبه) با انجام 3 ديدار به پايان رسيد. در اولين مصاف بايرلوركوزن در ورزشگاه خانگي اش«باي آره نا» يك بر يك مقابل بورسيامونشن گلادباخ متوقف شد.

در اين ديدار هر دو گل در دقايق ابتداي نيمه اول زده شد. پس از آنكه پاتريك هرمان، هافبك تكنيكي گلادباخي ها در دقيقه 3 ميهمان را پيش انداخت، ميشل كادلچ در دقيقه 12 بازي را به تساوي كشاند. لوركوزن در دقيقه 70 صاحب ضربه پنالتي شد كه آن را آندره شورله ، هافبك – مهاجم ملي پوش تيم نتوانست به گل تبديل كند.

در ديداري ديگر وردربرمن در «وزر» ورزشگاه خانگي اش برابر اشتوتگارت به تساوي 2 بر 2 رسيد. پس از آنكه مردان توماس شاف در دقايق 23 و 34 توسط كوين دبرين و زلاتكو يونوزويچ به گل رسيدند، به كسب بردي خانگي اميدوار شدند اما سفيد پوشان اشتوتگارت در نيمه دوم به بازي برگشتند و با گل هاي مارتين هارنيك 50 و كاكائو 81 يك امتياز حساس گرفتند. در دقيقه 88 هارنيك از زمين اخراج شد.

هوفن هايم نيز در آخرين جدال هفته 3 بر يك مقابل هانوفر پيروز شد. پس از آنكه ماتيو دلفيره در دقيقه 26 به اشتباه و به سود ميهمان هانوفري دروازه تيم خودي را باز كرد، فابيان جانسون 28، سجاد ساليهوويچ 82 و دانيل ويليامز 2+90 براي هوفن هايم گلزني كردند تا سه امتياز به حساب اين تيم واريز شود.

با انجام پيكارهاي اين هفته بايرن مونيخ با 12 امتياز و ميانگين گل زده 12+ صدرنشين است. اينتراخت فرانكفورت با همين تعداد امتياز و ميانگين گل زده 7+ در رده دوم قرار دارد. هانوفر نيز با 7 امتياز در پله سوم جاي گرفته است.