بؤلوم :
سه شنبه 17 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
ليگ برتر جام خليج فارس

تيم بازيها برد مساوي باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 سپاهان 4 3 1 0 10 3 7 10
2 ملوان 4 3 1 0 7 3 4 10
3 صباي قم 4 3 0 1 9 4 5 9
4 فجر سپاسي 4 3 0 1 8 3 5 9
5 نفت تهران 4 2 2 0 8 3 5 8
6 تراكتورسازي 4 2 2 0 4 2 2 8
7 سايپا 4 2 1 1 4 3 1 7
8 استقلال 4 2 1 1 3 2 1 7
9 راه آهن 4 1 2 1 6 5 1 5
10 داماش گيلان 4 1 2 1 6 6 0 5
11 فولاد 4 1 2 1 5 5 0 5
12 پرسپوليس 4 1 1 2 4 6 2- 4
13 پيكان 4 1 1 2 7 12 5- 4
14 آلومينيوم 4 0 3 1 1 2 1- 3
15 مس 4 0 1 3 1 4 3- 1
16 گهر زاگرس 4 0 1 3 4 8 4- 1
17 نفت آبادان 4 0 1 3 4 11 7- 1
18 ذوب آهن 4 0 0 4 1 10 9-
بؤلوم :
سه شنبه 17 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

بازيكن تيم تراكتورسازي گفت: ما بازيكنان خوبي جذب كرديم و با گذشت زمان اين بازيكنان مي توانند با تيم هماهنگ تر شوند و علاوه بر اينها هنوز بايد چندين بازيكن ديگر جذب كنيم تا بتوانيم ايرادات خود را برطرف كنيم و در پست هاي مختلف بهترين عملكرد ممكن را داشته باشيم.

بؤلوم :
سه شنبه 17 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

بازيكن تيم تراكتورسازي گفت: بازگشتم به سپاهان هنوز مشخص نيست و به شخصه در تراكتور مشكلي ندارم و دوست دارم در اين تيم بمانم و باشگاه سپاهان پيگير قضاياي بازگشتم هست و من فعلا پيگير اين موضوع نيستم.
بؤلوم :
سه شنبه 17 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

تراكتورسازي هفته ي چهارم را نيز با پيروزي پشت سر گذاشت تا مجموع امتيازات خود را به 8 برساند.

بؤلوم :
سه شنبه 17 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

اگر در يك بازي تيمي 10 هزار هوادار داشته باشد و ما تنها هزار هوادار داشته باشيم صداي طرفداران ما از آن 10 هزار نفر بيشتر خواهد بود.

بؤلوم :
سه شنبه 17 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

به گزارش سايت تراكتور اف سي و به نقل از خبرگزاري فارس ديدار تراكتورسازي و راه آهن با حواشي همراه بود كه به برخي از آنها اشاره كرديم.

وضعيت مصدومين تيم تراكتورسازي رو به بهبودي است

دكتر تيم تراكتور سازي از روند رو به بهبودي بازيكنان مصدوم اين تيم خبر داد.

هومن ثابت گفت:سيدمهدي سيد صالحي كه در بازي با مس كرمان دچار مصدوميت از ناحيه كشاله و زيرشكم شده بود در حال حاضر تحت درمان فيزيوتراپي، آب درماني و حركت درماني است و در بازي آتي در اختيار كادر فني خواهد بود.
وي بيان كرد: محمد نصرتي نيز كه در حين تمرين دچار آسيب ديدگي از ناحيه مچ پاي راست شده بود تحت درمان فيزيوتراپي است و روند درمان رو به بهبودي است و به زودي در تمرينات تيم حضور خواهد يافت.
ثابت گفت: همچنين آنسلمو گونزالس بازيكن پرتغالي تيم كه به دليل پارگي وسيع و هشت سانتي در عضلات هميسترينگ، تحت درمان قرار دارد روند درماني خوبي را سپري كرده و در آينده اي نزديك در اختيار كادر فني قرار مي گيرد.
تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز دوشنبه شب و در چارچوب رقابت هاي هفته چهارم ليگ برتر در ورزشگاه تختي تهران با نتيجه يك بر صفر راه آهن شهرري را شكست داد و با هشت امتياز از چهار بازي در رتبه ششم جاي گرفت.
اين تيم روز بيست و هفتم مردادماه جاري و در ورزشگاه يادگار امام ره تبريز ميزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

بؤلوم :
سه شنبه 17 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري



تيم فوتبال استقلال در ديدار با مس كرمان متوقف شد.

بؤلوم :
دوشنبه 16 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري



تيم فوتبال پرسپوليس باز هم در ورزشگاه آزادي برابر صباي قم شكست خورد.


 اولين ديدار هفته چهارم ليگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 70 هزار تماشاگر آغاز شد كه بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود صبا به پايان رسيد.

محسن سليمان فلاح در دقيقه 76 و اكبر صادقي در دقيقه 89 ( از روي نقطه پنالتي) براي صبا گلزني كردند. محسن بنگر كه در بازي با فجرسپاسي نيز يك پنالتي داده بود امروز هم مرتكب پنالتي شد.

پرسپوليس در اين فصل هنوز در ورزشگاه آزادي پيروز نشده است. تنها برد سرخپوشان در ليگ دوازدهم برابر نفت در آبادان در هفته اول به دست آمده است.

محسن تركي داور مسابقه به محسن بنگر و سيد جلال حسيني از پرسپوليس و محسن بيات، ميلاد سليمان فلاح و حامد لك از صبا كارت زرد نشان داد.

پرسپوليس با اين شكست 4 امتيازي و در رده دهم باقي ماند و صبا 9 امتيازي شد و به رده دوم جدول صعود كرد.

تركيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر،  سيدجلال حسيني، محمد نوري، حسين ماهيني، سامان آقازماني، جواد كاظميان( از دقيقه 46 مهدي مهدوي‌كيا)، امير حيسن فشنگچي، حميد علي‌عسگر( از دقيقه 46 علي كريمي)، انصاري‌فرد و غلامرضا رضايي( از دقيقه 75 ايمون زايد)

سرمربي: مانوئل ژوزه

تركيب صباي قم:

حامد لك، سيدمجتبي ممبيني‌پور، مرتضي كاشي، محسن بيات، سعيد لطفي، مهدي بدرلو( از دقيقه 70 ابوالفضل ابراهيمي)، اكبر صادقي، ميلاد نوري، ديويد وريكم، فريد بهزادي و بهمن طهماسبي( از دقيقه 67ميلاد سليمان فلاح)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

8ديدار ديگر اين هفته امشب برگزار مي‌شود. برنامه اين مسابقات به شرح زير است؛

دوشنبه 16/5/91- ساعت22

سايپا - داماش- ورزشگاه انقلاب كرج

نفت آبادان - نفت تهران- ورزشگاه تختي آبادان

آلومينيوم هرمزگان - فولاد خوزستان- ورزشگاه خليج فارس

ملوان - فجرسپاسي - ورزشگاه تختي انزلي

پيكان - گهر درود - ورزشگاه دستگردي تهران

راه آهن - تراكتورسازي- ورزشگاه تختي تهران

ذوب آهن - سپاهان- فولادشهر اصفهان

ساعت 22:30

مس كرمان - استقلال- ورزشگاه باهنر كرمان
بؤلوم :
یکشنبه 15 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

تيم تراكتورسازي تبريز با سرمربي پرتغالي اش نتوانسته است شروع خوب و قابل قبولي در فصل جاري داشته باشد و در ديدار با مس كرمان هم به لطف يك پنالتي باد آورده و اشتباه داوري توانست برنده ميدان شود.
قاسم دهنوي هافبك اين تيم شروع نه چندان خوب تراكتور را به حساب دست نيافتن توني اوليويرا به تركيب ايده آلش ميگذارد. ادامه صحبتهاي دهنوي در زير از حضورتان ميگذرد.
 

مثل اينكه مسيها قصد ندارند اتفاقات بازيشان برابر تراكتورسازي تبريز را فراموش كنند...
اين بازي ديگر تمام شده و بهتر است مسيها ديگر اين قضيه را كش ندهند. اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است و امكان داشت كه عكس اين اتفاق رخ بدهد. آيا در آن صورت باز هم مسيها به اعتراضشان ادامه ميدادند؟
اما شانس آورديد كه پيروز شديد در غير اين صورت جو تبريز حسابي عليه تان ميشد.
بايد به تراكتور فرصت داد چراكه هنوز به هماهنگي لازم دست پيدا نكرده ايم. از طرفي اوليويرا هنوز نتوانسته به تركيبي كه دنبالش است، دست پيدا كند.
چرا؟ يعني دانش لازم و كافي براي مربيگري را ندارد.
بحث نداشتن دانش نيست. همه ميدانند كه مربيان پرتغالي به با دانش بودن شهره هستند. اوليويرا چون اولين سال مربيگرياش در ايران را تجربه ميكند، زمان ميبرد تا بتواند خودش را با ساختار فوتبالمان هماهنگ كند.
اما با شايعاتي كه از هفته دوم پيرامون بركناري اوليويرا و بازگشت كمالوند مطرح شده، بعيد به نظر ميرسد كه مديران تراكتور اين فرصت را در اختيار سرمربي پرتغالي تان قرار بدهند.
ما كه بازيكن تراكتور هستيم چنين شايعه اي را نشنيده ايم. بعيد ميدانم كه مديران تراكتور تصميم به تغيير و تحولات زود هنگام بگيرند.
به نظرت سرمربي تان تا چند هفته ديگر ميتواند با فوتبال ما هماهنگ و مچ شود؟
فكر ميكنم پس از وقفه اي كه در ليگ و به خاطر اردوي تيم ملي پيش مي آيد، شاهد چهره اصلي تراكتور خواهيد بود.
از شرايطت در تراكتور رضايت داري؟
بله. بد نيست.
از لحن گفتارت پيداست كه تراكتوريها در پرداخت پيشقراردادت بدقولي كرده اند؟
مسوولان استقلال كاري كردند كه فوتباليها انگ پولكي بودن را به من چسباندند. به خاطر پول به تراكتور نيامده ام كه حالا اگر يكي، دو روز پرداخت پيشقرارداد به تعويق افتاد بخواهم قهر يا اعتراض كنم. خدا را شكر در تراكتور مشكل خاصي ندارم.
از روزي كه پاي جواد نكونام به استقلال باز شد، برخي از اهالي فوتبال و هواداران اين تيم شروع به انتقاد از وي كردند. فكر ميكني در صورت ماندن در استقلال ميتوانستي جايگزين خوبي براي آندو شوي؟
وقتي در اين تيم بازي نكرده ام، چطور ميتوانم بگويم كه ميتوانستم جانشين خوبي براي آندو شوم يا خير؟ درباره نكونام هم بايد بگويم كه بازيكن بزرگي است و بايد به او فرصت كافي داده شود. جواد سالها از فوتبال ايران دور بوده و طبيعي است كه تا حدودي با فوتبالمان ناآشنا باشد.
كساني كه از نكونام انتقاد ميكنند بايد اين را هم در نظر بگيرند كه اين بازيكن زمان حضورش در اوساسونا پيش چه بازيكناني بازي ميكرد و حالا در كنار چه بازيكناني حضور دارد!
بازيكنان استقلال زمين تا آسمان با بازيكنان اوساسونا تفاوت دارند.
همين بازيكني كه هواداران متوقع استقلال از وي انتقاد ميكنند در طول فصل بارها پيش خواهد آمد كه تيمشان را يك تنه نجات ميدهد.
از بازي برابر راه آهن هم كه محروم هستي؟
ليگ شروع نشده خودم را محروم كردم. دوست داشتم برابر تيم علي آقا بازي كنم ولي متاسفانه محروم شدم.
پيشبيني ات از بازي چيست؟
راه آهن در بازي گذشته اش يقه سپاهان مدعي را در خانه اش گرفت و به طور حتم بازي آساني برابر اين تيم نخواهيم داشت. تيمهاي آقاي دايي هميشه خوب بازي ميكنند و بازيكنانمان بايد حسابي حواسشان را جمع كنند.
حسيني: هر تيمي مي خواهد از بحران خارج شود با ما بازي دارد

راه آهن را مي بريم

سيد محسن حسيني در خصوص بازي تراكتور سازي در مقابل مس كرمان گفت: هر تيمي بحران زده است يا مي خواهد از بحران خارج شود ، با ما بازي دارد. بازي مقابل مس بازي سختي بود و كارت و اخطار هاي زيادي داده شد. به نظرم مس مي خواست ضد فوتبال بازي كند و وقت تلف مي كرد. وي بيان كرد: پيروزي كه مقابل مس كرمان به دست آورديم بعد از لطف خدا، با كمك هوادارانمان بود چون تا آخرين لحظه منتظر ماندند و ديدند كه بازيكنان تلاش مي كنند و توانستيم پيروز شويم. وي در خصوص اخطار هاي زياد تراكتورسازان افزود: وقتي حساسيت بازي بالا مي رود ، بعضا برخوردهايي پيش مي آيد كه موجب گرفتن اخطار مي شود . اين دليل نمي شود كه هر بازيكني كه ناراضي است با داور صحبت كند . تيم كاپيتان دارد و اگر مشكل بود، كاپيتان با داور صحبت خواهد كرد. مدافع تيم تراكتور سازي در خصوص بازي فردا با راه آهن بيان كرد: بازي ما در فصل قبل حساسيت هايي داشته ولي انشالله در بازي با راه آهن نيز پيروز شويم . پس از اين بازي 10 يا 12 روزي كه تعطيل هستيم . تمرينات بيشتري انجام مس دهيم تا به آمادگي كامل برسيم . اين تعطيلي به بسياري از تيم ها كمك خواهد كرد.

مصطفي اكرامي: عدم شناخت اوليويرا از بازيكنان باعث ناهماهنگي در تيم شده است

بازي هاي سختي پيش روي تيم است و با تكيه بر تدابير كادر فني مي توانيم بهتر نتيجه بگيريم.

مصطفي اكرامي اظهار داشت: مقابل مس بازي خوبي انجام نداديم . بازي دلچسب و زيبا نبود و فقط به دنبال گرفتن سه امتياز خانگي بوديم و فكر مي كنم هوادادران از اين اوضاع راضي نبودند.

 

وي افزود: تماشاگران مثل بازي هاي ديگر تا آخرين لحظه تيم را تشويق كردند و تنها نگذاشتند. حضور تماشاگران در كنار بازيكنان موجب دلگرمي و اميدواري بچه ها مي شود . عامل اصلي برد مقابل مس ، هواداران بودند.

 

وي اظهار داشت: شرايط بدني من چندان مناسب نيست و چند روزي است كه دچار سرماخوردگي شديدي شده ام . استخوان ساق پايم نيز دچار ضرب ديدگي شده است. با اين وجود در تمرينات حضور دارم و با بچه ها تمرين مي كنم.

 

اكرامي در خصوص بازي مقابل راه آهن گفت: راه آهن تيم خيلي خوبي است . قدرت اين تيم نسبت به سال گذشته چند برابر شده است و تيم با كادر فني مجرب و بازيكنان جوان و با تجربه خود توانسته است در رتبه خوبي قرار بگيرد ولي ما هم تراكتور هستيم.

 

وي افزود: بچه ها به آينده تيم اميدوار و خوشبين هستند و اگر به دستورات كادر فني گوش كنيم مطمئنا نتايج خوبي مي گيريم. تيم بازي هاي سختي در پيش رو دارد.بازي با تيم هايي كه خريدهاي ميلياردي انجام داده اند سخت خواهد بود.

 

اكرامي تشريح كرد: در حال حاضر تيم 20،30 درصد هماهنگي را بدست آورده است.بازي هاي تداركاتي كم و عدم شناخت كافي كادر فني از بازيكنان باعث شده است كه اين نا هماهنگي در تيم به وجود بيايد .

 

وي گفت: كيفيت بازي ها در شب بهتر از بازي ها در روز است اما نور در اكثر استاديوم ها كافي نيست و اين براي بازيكنان و تيم ها مشكل ساز مي شود.


به گزارش تراكتور اف سي اسامي داوران هفته ي چهارم ليگ برتر به شرح زير است:

يكشنبه15/5/91

پرسپوليس-صباي قم

محسن تركي-حسن كامراني فر--غلام آموزگار-رضا كرمانشاهي-ناظر:سيد رضا غياثي

دوشنبه 16/5/91

 سايپا – داماش – ساعت 22 – انقلاب كرج

جمشيد محمدي – بابك داوري – علي اكبر عظيم پور – موعود بنيادي فر – ناظر: فريدون اصفهانيان 

 

نفت آبادان – نفت تهران – ساعت 22 – تختي آبادان

جمشيد دانش مهر – سعيد علي نژاديان – جليل شعراني – رضا عادل – ناظر: حسين عرب براقي

 

آلومينيوم هرمزگان – فولاد خوزستان – ساعت 22 – خليج فارس بندرعباس

تورج حق وردي – محمدرضا اميني – عليرضا ايلدورم – غلامرضا جباري – ناظر: حسين خوشخوان

 

ملوان – مقاومت شهيد سپاسي – ساعت 22 – تختي انزلي

بابك وسيله بر – محمدرضا منصوري – علي ميرزابيگي – محمد كماني – ناظر: عليرضا رجبلو

 

پيكان – گهر درود – ساعت 22 – دستگردي تهران

عليرضا فغاني – جهانبخش آرمان – حميد رضا كنعاني – سيدمهدي سيدعلي – ناظر: اسماعيل صفيري

 

مس كرمان – استقلال – ساعت 30/22 – امام علي (ع) كرمان

سيداحمد صالحي – رضا سخندان – محمدرضا ابوالفضلي – قاسم واحدي – ناظر: ابراهيم ميرزابيگي

 

راه آهن – تراكتورسازي – ساعت 22 تختي تهران

محسن قهرماني – مرتضي كريمي – بابك عباسقلي زاده – حسن اكبري – ناظر: حسين عسگري

 

ذوب آهن – فولاد مباركه – ساعت 22 – فولاد شهر اصفهان

سعيد بخشي زاده – حسين طالقاني – رضا عبدوس – جواد شرفي- ناظر: ايرج نظري



براساس دستور العمل جديد سازمان ليگ حرفه اي فوتبال ايران مربيان محروم حق هيچ گونه ارتباطي با نيمكت تيم‌هايشان را ندارند.


 به نقل از سايت سازمان ليگ حرفه اي، سازمان ليگ در نامه اي به باشگاه ها و هيئت هاي فوتبال ليگ برتري قوانين مربوط به حضور مربيان در نشست هاي خبري را ابلاغ كرد. بر اين اساس سرمربياني كه بدون دليل موجه در نشست هاي خبري قبل و پس از پايان بازي شركت نكنند مطابق بند 54 قوانين باشگاهي كنفدراسيون فوتبال آسيا و ماده 25 آئين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال جريمه خواهند شد.


فرد متخلف همچنين بايد در مدت 30 روز مبلغ جريمه را شخصا به حساب فدراسيون واريز و فيش را ارايه كند در غير اين صورت از حضورش در مسابقات جلوگيري به عمل مي آيد. سرمربيان محروم هم بايد در نشست هاي خبري قبل و بعد از مسابقه حاضر شوند.


در نامه سازمان ليگ به باشگاه ها و هيئت هاي فوتبال تاكيد شده آن دسته از بازيكنان و مربياني كه در محوطه غيرمجاز با خبرنگاران رسانه هاي گروهي مصاحبه كنند نيز جريمه مي شوند. منطقه مجاز منطقه ميكس زون است كه توسط شركت تبليغاتي تعيين شده (از رختكن تيم تا اتوبوس پارك شده) است و بازيكنان بايد از اين منطقه عبور كنند البته مصاحبه با رسانه ها اختياري است. مربيان تيم ها نيز فقط در منطقه ميكس زون حق مصاحبه با رسانه ها را دارند.


در نامه سازمان ليگ به باشگاه ها و هيئت هاي فوتبال ليگ برتري تاكيد شده كه مربيان محروم حق برقراري هيچ گونه ارتباطي با نيمكت تيم شان را از طريق تلفن همراه، لپ تاپ و وسايل الكترونيكي و بي سيم را ندارند و در صورت گزارش نماينده سازمان ليگ پرونده وي به كميته انضباطي ارسال مي شود.


 

بؤلوم :
یکشنبه 15 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
حاج صفي:تراكتورسازي مدعي قهرماني است.

هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: از شروع ليگ تاكنون در چند پست براي تراكتورسازي به ميدان رفته ام و اين تغيير پستها به حضورم در تيم ملي ضربه مي زند.

"احسان حاج صفي"  اظهارداشت: وضعيت تراكتورسازي بعد از پيروزي مقابل مس كرمان خوب است. بعد از اينكه در دو ديدار نتوانستيم پيروز شويم مس را شكست داديم و روحيه گرفتيم. حالا شرايط خوبي داريم و منتظر ديدار با راه آهن هستيم.
وي ادامه داد: علي دايي اسطوره فوتبال ايران است و حضورش در هر تيمي به آن تيم شخصيت مي دهد. سال گذشته هم در تهران بازي سختي مقابل راه آهن داشتيم و اين هفته هم كار دشواري داريم. اسكلت راه آهن حفظ شده و چند بازيكن خوب هم به اين تيم اضافه شده اند. اميدوارم از اين ديدار هم بتوانيم با دست پر خارج شويم.
حاج صفي با بيان اينكه تراكتورسازي جزو مدعيان قهرماني است، افزود: امسال جزو مدعيان اصلي قهرماني هستيم. با اينكه چند بازيكن از جمع ما جدا شدند اما تيم براي قهرماني بسته شده است و در آسيا هم حرفهاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت. البته هنوز تكليفمان براي حضور در آسيا مشخص نيست اما اگر يكي نمايندگان ايران در آسيا باشيم نتايج خوبي كسب خواهيم كرد. امسال انتظارات از تراكتورسازي بالاست و ما هم بازي به بازي بهتر مي شويم.
وي در خصوص شرايط خود در تيمش گفت: در 2 بازي اخير در پست فوروارد بازي كرده ام در حالي كه پست اصلي ام دفاع چپ است. وقتي از عقب زمين به جلو آمدم به زمان نياز داشتم تا در شرايط ايده آل قرار بگيرم. من در بازيهاي اخير شرايط خوبي نداشتم و با اينكه يك گل زدم اما از خودم راضي نيستم. از بازي با مس دوباره به پست اصلي ام برگشتم و اميدوارم باز هم بتوانم مثمر ثمر باشم.
حاج صفي ادامه داد: مي خواستم با اوليويرا درباره پست بازي ام صحبت كنم كه خودش دوباره من را به پست اصلي ام برگرداند. اين تغيير پستها به حضورم در تيم ملي هم ضربه مي زند و اميدوارم بتوانم در پست اصلي ام به ميدان بروم و براي تراكتورسازي مثمر ثمر باشم. من چند سال است در پست دفاع چپ بازي مي كنم و به حضور در اين پست عادت كرده ام.