تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در هفته دوم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران با تساوي يك بر يك مقابل تيم پيكان تهران متوقف شد.

به گزارش ايرنا، اين ديدار چهارشنبه شب به ميزباني تيم پيكان در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد و ابتدا 'حميد ديوسالار' در دقيقه 58 ميزبان را از حريف خود پيش انداخت.

بازيكنان تيم تراكتورسازي تبريز پس از دريافت اين گل تلاش زيادي براي جبران نتيجه كردند تا اينكه 'احسان حاج صفي' در دقيقه 82 گل تساوي را وارد دروازه پيكان كرد.

قضاوت اين مسابقه بر عهده 'رضا كرمانشاهي' با كمك هاي 'عليرضا كهوري' و 'آرمان اسعدي' بود.
بؤلوم :
جمعه 6 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
جدول ليگ دوازدهم فوتبال برتر ايران
امتياز تفاضل بازي تيم رتبه
6+52صبا قم1
6+42فجر سپاسي2
6+32سپاهان3
4+22راه آهن4
4+12ملوان5
4+12نفت تهران6
4+12سايپا7
3+02پرسپوليس8
3+02استقلال9
2+02داماش گيلان10
2+02تراكتور سازي11
1-12صنعت نفت12
1-12آلومينويم13
1-22فولاد14
1-42پيكان15
0-22مس كرمان16
0-32گهر17
0-42ذوب آهن18
به نقل از ۲۴، اوايل هفته جاري برخي رسانه ها از جلسه جنجالي امير قلعه نويي با مجتبي جباري در حاشيه يكي از تمرينات استقلال خبر دادند و حتي برخي مدعي شدند كه اين جلسه سرپايي توام با درگيري لفظي بوده است اما اطرافيان قلعه نويي در گفت و گو با خبرنگاران اين موضوع را تكذيب كردند تا خيلي ها به دنبال پي بردن به محتواي جلسه اين دو نفر باشند.
در همين حال يك منبع آگاه در باشگاه استقلال از درخواست جديد جباري از استقلالي ها مبني بر دريافت رضايتنامه خبر داد و گفت:« اين بازيكن اخيرا از يك باشگاه قطري پيشنهاد خوبي دريافت كرده است و به همين دليل از قلعه نويي خواسته تا با جدايي وي موافقت كند و در واقع دليل جلسه چند روز قبل آنها همين موضوع بوده است.»
امير قلعه نويي هنوز صراحتا به درخواست اخير جباري اشاره نكرده است اما انتقاد اخير وي از يك ايجنت رسمي ريشه در همين ماجرا دارد و وي و ديگر استقلالي هاي اطراف وي معتقدند كه اين ايجنت و يك بازيكن سعي دارند بازيكنان استقلال را هوايي كنند.
يكي از مسوولان استقلال كه نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: «يكي از ايجنت هاي معروف با سه بازيكن استقلال يعني جباري، منتظري و زندي مذاكره كرده است تا آنها را به تيم هاي قطري ترانسفر كند اما قلعه نويي با اين موضوع مخالف است و حتي در جلسه اي كه با جباري داشته است، اين مخالفت خود را اعلام كرده اما ظاهرا جباري به اين انتقال اصرار دارد.»
لازم به ذكر است كه مجتبي جباري، با نظر مستقيم قلعه نويي و در حاليكه فتح الله زاده با تمديد قرارداد وي مخالف بود قراردادش را با استقلال تمديد كرد و حالا نيز راه خروج خود از استقلال را فقط جلب نظر قلعه نويي مي داند.
بؤلوم :
جمعه 6 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
تراكتور در دومين گام هم مساوي كرد

ديدار دو تيم پيكان و تراكتورسازي در حضور نزديك به ۵ هزار هوادار تيم ميهمان به مصاف يكديگر رفتند و پس از ۹۰ دقيقه تلاش دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

 تيم تراكتورسازي در دومين ديدار خود در چارچوب ليگ برتر فوتبال امشب در ورزشگاه تختي تهران در حالي به مصاف پيكان رفت كه نزديك به ۵ هزار هوادار اين تيم در ورزشگاه حضور داشتند و در طول مسابقه با شعارهايي تيم خود را حمايت مي كردند.

در دقيقه ۵۲ اين ديدار حميد ديوسالار روي اشتباه محسن فروزان دروازه بان تراكتور توانست گل پيكان را به ثمر برساند و احسان حاج صفي كه در پست غير تخصصي خود به بازي گرفته شده بود در دقيقه ۸۲ گل تساوي را وارد دروازه پيكان كرد.

گزارشگر اين ديدار در طول بازي بارها عنوان كرد كه تراكتور توانايي قهرماني در ليگ برتر را ندارد و هواداران اين تيم نبايد انتظار قهرماني از اين تيم داشته باشند.

در دقيقه ۶۱ تراكتورسازان توسط لوپز به يك گل دست پيدا كردند ولي داور اين گل را مردود اعلام كرد كه با اعتراض هواداران تراكتور همراه بود.

محمد حسين جعفري مديرعامل تراكتورسازان در ورزشگاه حضور داشت و در بين دو نيمه با هواداران اين تيم صحبت مي كرد.

علي رغم حملات تراكتورسازان در اواخر اين ديدار بازي با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد و تراكتور براي دومين بار متوالي به تساوي دست يافت.

بؤلوم :
جمعه 6 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
نرم افزار Tiraxtor براي گوشي هاي آندرويدي

- نمايش نتايج بازي هاي تراختور به صورت لحظه اي و زنده
- اخبار تيم
- جدول رده بندي ليگ برتر
- برنامه بازي هاي تراختور
- گالري تصاوير تراختور
- اسامي بازيكنان و كادر فني تيم
- تاريخچه تيم

    

  

* براي استفاده بهتر، از اتصال گوشي خود به اينترنت مطمئن باشيد.

** نسخه اصلي همزمان با شروع ليگ ارائه خواهد شد.

لينك داونلود از كافه بازار :

http://cafebazaar.ir/app/com.andromo.dev83011.app84908/?l=fa

بؤلوم :
جمعه 6 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
با سلام و عرض ادب 

مديريت وبلاگ نهايت تقدير و تشكر را از شما كه وقت پر ارزش خود را صرف تماشاي آن كرده ايد دارد.
بؤلوم :
جمعه 6 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي با اعلام اينكه مدافع بازي جوانمردانه است، گفت: از ضد فوتبال متنفرم.

توني اولويرا در كنفرانس مطبوعاتي پايان ديدار برابر پيكان در مورد اين مسابقه گفت: در نيمه اول بازي را بسيار بد آغاز كرديم و اين مسئله باعث شد روحيه تيم پيكان بالا برود. بعد از گذشت ۲۰ دقيقه بازي خودمان را انجام داديم و با ايجاد موقعيت‌هاي مختلف بازي را در دست گرفتيم.

وي ادامه داد: در نيمه دوم يك گل دريافت كرديم. پس از دريافت اين گل عكس‌العمل خوبي نشان داديم و موقعيت‌هاي زيادي را ايجاد كرديم. همين مسئله باعث شد دروازه بان پيكان شب خاطره‌انگيزي داشته باشد و عملكرد خوبي ارائه كند.

سرمربي تراكتورسازي افزود: پيكان با توجه به اينكه در هفته اول گلباران شده بود غرورش جريحه دار بود. آنها واقعا در طول مسابقه جنگيدند و براي ما دردسر ايجاد كردند. وظيفه ما اين است كه بهتر و بيشتر تمرين كنيم تا بتوانيم عملكرد بهتري ارائه كنيم.

وي در مورد اتفاقي كه در نيمه اول افتاد و بازيكنان تراكتور در يك صحنه اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبور كرده است، عنوان كرد: فيفا تصميم دارد توپ‌هاي هوشمندي بسازد كه اين مسئله را نشان دهد. آنوقت مي‌شود به طور قطع در زمين اين مسئله مشخص شود. من نمي‌توانم بگويم آن توپ گل شد يا نه. شايد در تلويزيون اين صحنه را بازبيني كنيم. آنوقت مي‌توانيم در اين مورد نظر بدهيم.

اوليرا در مورد برخورد هواداران تراكتورسازي و بطري‌هاي آبي كه در طول مسابقه به نشانه اعتراض درون زمين پرتاب مي‌كردند، گفت‌: طرفداران نبايد اين عكس‌العمل‌ها را نشان دهند. يكي دو بطري‌ آب را درون زمين انداختند اما نبايد عكس‌العمل‌هاي خطرناكي نشان دهند.

سرمربي تراكتور در پاسخ به اين سؤال كه مربيان پرتغالي در دو هفته ابتدايي ليگ برتر نتوانستند نتايج خوبي بگيرند، عنوان كرد: پرتغالي‌ها سوپرمن نيستند. پرتغالي‌ها با خود به فوتبال ايران، حرفه‌اي‌گري، شخصيت و سازماندهي مي‌آورند. من نمي توانم بگويم مربيان پرتغالي از مربيان ايراني بهتر يا بدتر هستند اما سعي مي‌كنيم به بهترين شكل عمل و براي داشتن يك ليگ قوي‌تر در ايران تلاش كنيم.

وي افزود: مدافع بازي جوانمردانه هستم و از ضد فوتبال بدم مي‌آيد. مي‌دانيد در مورد چه صحبت مي‌كنم. مي‌خواهم بگويم كه من در آينده به بازيكنان تيمم اجازه نمي‌دهم وقتي يك بازيكن خودش را به زمين انداخته است توپ را به هيچ وجه به بيرون بزنند تا وقتي كه داور سوت بزند و بازي را نگه دارد. البته در مورد اينكه وقتي حريف توپ را به بيرون مي‌اندازد به بازيكنانم مي‌گويم در اين موقعيت‌ها احترام بگذارند و توپ را به تيم مقابل برگردانند. من از هفته آينده اين قانون را در باشگاهم مي‌گذارم. همه و خودم از بازي جوانمردانه دفاع مي‌كنيم اما ضد فوتبال با بازي جوانمردانه متفاوت است. شما ببينيد كه در نيمه دوم چقدر بازي طول كشيد.