توني اوليويرا روز دوشنبه در كنفرانس خبري قبل از بازي با مس كرمان در جمع خبرنگاران افزود: نبودن تمامي بازيكنان در اختيار تيم در اردوي تركيه، حضور برخي از بازيكنان در اردوي تيم ملي و مصدوميت برخي از آنها موجب شده سطح آمادگي بازيكنان نسبت به هم متفاوت باشد.

...

وي گفت: در فصل گذشته تيم نزديك به 47 روز تمرينات بدنسازي كرده بود در حاليكه در اين فصل از مدت زمان حضورم در اين تيم 35 روز نمي گذرد.

 

اوليويرا با بيان اينكه مجموعه تيم به مشكلات موجود در آن آگاهي كامل دارند، افزود: در تيمي كه بازيكنان كليدي خود در پست هاي مهم را از دست داده براي رسيدن به سطح آمادگي مناسب به زمان نياز است و با گذشت زمان تراكتورسازي به روزهاي خوب خود بازخواهد گشت.

 

وي گفت: مسووليت تمامي تصميمات گرفته شده در تيم با من بوده و چون كارم را به جديت دنبال مي كنم با وجداني راحت سر بر روي بالش مي گذارم و اگر قرار باشد زماني از تراكتورسازي بروم سرم را بالا خواهم گرفت.

 

وي افزود: در دو بازي گذشته بازيكنانم به رغم تلاش فراوان، بازي با كيفيتي ارايه نكردند و از اين بابت ناراضي هستم اما به خاطر رفتارشان چه در تمرين و چه در حين بازي از انها رضايت كامل دارم.

 

اوليويرا اظهاركرد: ليگ برتر دو هفته اي نبوده و با دو هفته تمام نمي شود و 32 هفته حساس پيش روي تراكتور سازي است و در بازي فردا مقابل تيمي قوي و سرسخت قرار خواهيم گرفت و با چرخش توپ و حفظ آن و پاس كاري به هدفمان خواهيم رسيد.

 

ديدار دو تيم تراكتورسازي تبريز و مس كرمان از هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران، ساعت 22.30 فردا در ورزشگاه 70 هزار نفري يادگار امام (ره) تبريز انجام مي شود
روز گذشته باز هم خبر هاي مظلومي از حوالي تراكتور به گوش رسيد و حال اينكه اين اخبار هيچگونه سنديتي ندارد و قدس آنلاين با آب و تاب دادن به اين موضوع از تماس هاي مكرر سردار جعفري با پرويز مظلومي خبر داد كه در اين مطلب در نظر داريم نگاه ويژه اي به اين موضوع داشته باشيم

قدس آنلاين در شرايطي از تماس هاي سردار جعفري با پرويز مظلومي خبر داده است كه پيشايش هواداران را در مقابل سردار جعفري نيز قرار داده است و مي نويسد : " البته مشخص نيست كه اين بار هم با مطرح شدن نام پرويز مظلومي هواداران تبريزي از خود چه واكنشي نشان بدهند. شايد اين بار هم هواداران تبريزي دور باشگاه تجمع كنند و مانع از حضور مظلومي در تيم خود بشوند " در اينباره تماسي با سردار جعفري داشته ايم

در نگاه اول قصد داريم تا به حقيقت و يا دروغ بودن موضوع بپردزايم . در فصل نقل و انتقالات سردار جعفري تصميم گرفت تا مظلومي را بعنوان سرمربي اين فصل تراكتور معرفي نمايد و در اين ميان اين مربي كارنامه ناموفقي نيز از خود نشان نداده بود ولي هواداران تراكتور در يك حمله همه جانبه به باشگاه تراكتورسازي و شخص سردار جعفري ، وضعيت قرمز را در باشگاه تراكتورسازي پديدار كرد و سردار جعفري در كمتر از 24 ساعت ادامه مذاكرات را با اين مربي به حالت تعليق درآورد و كمتر 48 بعد نيز كلا اين موضوع را منتفي دانست پس با چنين تجربه اي سردار جعفري هرگز چنين ريسكي را حداقل در اين مقطع نمي كند تا با اين مربي باب مذاكره را باز كند . و از طرف ديگر ما دو هفته آغازين را با دو تساوي پشت سر گذاشته ايم و اين دو تساوي در شرايطي بدست آمده است كه تيم تراكتور با مشكلات بي شماري دست به گريبان بوده و است

تراكتورسازان بخاطر تعلل در انتخاب مربي به حد كافي فرصت سوزي كرده بودند و نمي توانستند براي جذب بازيكن نيز منتظر شناخت و نظر مربي تيم باشند و شروع به بازيكن گيري كردند و منطقي به نظر مي رسيد تا چند جاي خالي در ليست خود باقي بگذارند تا مربي بعد از شناخت تيم خود ، نفرات مورد نياز را به باشگاه معرفي نمايد تا نقاط ضعف تيم پوشش يابد و با اين توضيحات دليل عدم نتيجه گيري را در رديف اول كمبود بازيكن مي ناميم و در ادامه ملي پوشان تراكتور در اردوي تيم ملي به سر مي برند و اين ملي پوشان به نوعي چهارچوب تيم تراكتور بودند كه با مجموعه تيم ناهماهنگ هستند و از طرفي مصدوميت هاي به ارث رسيده از فصل قبل نيز گريبانگير تراكتور شد تا تيم نصف و نيمه تراكتور راهي اردوي پاتاليا بشود و اين بدشانسي ها نيز ادامه داشت تا تراكتورسازان به نوعي آنفولانزا كه دستگاه گوارشي را تحت تاثير قرار مي دهد ، دچار شود كه تا به حال گريبانگير تيم بوده است و تا آخر تمرين اين تيم هنوز مهدي كريميان نتوانسته به تمرينات بازگردد و اكثر نفرات ثابت تركيب نيز به زور آمپول و سرم وارد بازي شدند و در ادامه عدم شناخت كافي توني از بازيكنان دليلي بر عدم نتيجه گيري تراكتور شد و با دو بازي نمي توان در مورد يك مربي قضاوت كرد ولي هواداراني كه در محل تمرين حضور مي يابند بخوبي از عملكرد و بار فني توني آگاهي دارند و معتقدند كه سطح كار فني توني از امثال قلعه نويي و مظلومي به مراتب بالاتر است و بايد از اين مربي حمايت كرده و فرصت كافي را براي وي داد تا تيم خود را بشناسد .

در نگاه دوم بايد دلايل و علل وجود چنين اخبار و يا جوي را كه بيشتر روي نام مظلومي و نيمكت تراكتور وجود دارد را ريشه يابي كرد

اگر در خاطر داشته باشيد اولين جو سازي ها از طريق مظلومي از زماني آغاز شد كه پرويز مظلومي در مصاحبه اي كوبنده از امير قلعه نويي و مجموعه استقلال انتقاد كرد و مديريت اين تيم را تهديد به افشا گري كرد و در ادامه شاهد بوديم كه زمزمه هاي حضور وي در تراكتور به گوش رسيد و با آغاز مسابقات و حواشي زياد امير قلعه نويي در استقلال و حواشي ايجاد شده توسط جباري ، مجيدي و چاقو كشي هواداران مربي و بازيكن در استاديوم و محل تمرين اين تيم را وارد بحران كرده و مصاحبه اي مظلومي نيز بر اين مشكلات دامن مي زند كه هفته اي گذشته اخباري از كرمان و مس به گوش رسيد و به طوري كه در استاديوم مظلومي تشويق مي شود و نگاه هاي حاشيه پرداز را از استقلال به طرف كرمان كشيد تا امير قلعه نويي نفس راحتي را بكشد ! ولي اين حواشي زياد دوام نياورد و با چند مصاحبه و تكذيب و مراسم ماچ و بوسه اين حواشي تمام بشود و درست 24 ساعت از اين موضوع نگذشته بود كه كه چندين مصاحبه غير واقع از سردار جعفري در خروجي خبرگزاري ها قرار گيرد و از قول وي نوشته شود كه وي از توني رضايت ندارد و براي او اولتيماتوم صادر كنند و ... و در پيامد آن خبري از تماس هاي سردار با مظلومي به تبريز بود ...

آيا امير قلعه نويي و هم زبان عزيزمان آقاي فتح ا... زاده تصميم به انتقال حاشيه هاي كمر شكن تيم خود به تبريز هستند ؟ نظر شما در اين مورد چيست ؟ دوست داريد بازيچه آقايان بشويد ؟ و يا با حضور 100 هزار نفري در بازي با مس جواب دندان شكني به آنها خواهيد داد ؟! .
بؤلوم :
سه شنبه 10 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
با وجود اين‌كه مديرعامل استقلال از بازگشت فرهاد مجيدي تا پايان هفته صحبت مي‌كند، اما قوانين سازمان ليگ نشان مي‌دهد اين مهاجم نمي‌تواند به ليست استقلال اضافه شود.
 

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز به نقل از سايت گل، فرهاد مجيدي كه در نيم ‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترك كرد، در صورت بازگشت به استقلال سهميه ليگ برتري محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با اين باشگاه نخواهد بود. اين در حالي است كه جواد نكونام تا روز اول مردادماه مي‌تواند به عنوان بازيكن آزاد با استقلال قرارداد ببندد.

 

ساعتي قبل، عابديني دبير هيات فوتبال تهران اعلام كرد اگر قرارداد مجيدي با الغرافه به عنوان بازيكن قرضي بسته شده باشد او همچنان بازيكن استقلال است و مي‌تواند در ليست اين تيم براي فصل جديد قرار بگيرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعي از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به اين تيم غيرممكن خواهد بود.

در همين زمينه يكي از مسئولان باشگاه استقلال توضيح داد: «قرارداد مجيدي با باشگاه قطري به صورت قطعي بوده، اما در اين قرارداد بندي گنجانده شده كه بر اساس آن او در صورت بازگشت به ايران بازيكن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هيات فوتبال تهران اين بند را در قرارداد او قبول كند، مجيدي بازيكن استقلال محسوب مي‌شود و هيچ سهميه‌اي را هم اشغال نخواهد كرد.»

 

اما دبير هيات فوتبال تاكيد مي‌كند هيچ بندي در قرارداد مجيدي مورد تاييد هيات فوتبال نيست و در صورتي كه اين مهاجم قرارداد قطعي بسته باشد، با شرايط موجود نمي‌تواند به استقلال برگردد. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به اين تيم منتفي است و استقلالي‌ها بايد روي جواد نكونام به عنوان آخرين خريد خودشان حساب باز كنند.

بؤلوم :
سه شنبه 10 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

مهدي تارتار پس از تساوي يك بر يك تيمش مقابل پرسپوليس در نشست خبري گفت: تساوي روي كاغذ اتفاق افتاد. در واقع تيم ما بازي را برد اما نگذاشتند كه اين اتفاق بيفتد. با اين سن و سال كم بخاطر مظلوميت گهر قلبم درد گرفت.

سرمربي تيم فوتبال گهر گفت كه كمك داور ديدار با پرسپوليس را نخواهد بخشيد.


مهدي تارتار پس از تساوي يك بر يك تيمش مقابل پرسپوليس در نشست خبري گفت: تساوي روي كاغذ اتفاق افتاد. در واقع تيم ما بازي را برد اما نگذاشتند كه اين اتفاق بيفتد. با اين سن و سال كم بخاطر مظلوميت گهر قلبم درد گرفت.


وي اضافه كرد: در هر 3 بازي كه انجام داديم به ما ظلم شد و ميزباني را هم از ما گرفتند و ديديد كه در كرج چه مشكلاتي بوجود آمد. از تك تك تماشاگران تشكر مي‌كنم و با اين همه سابقه در فوتبال بايد بگويم كه در سطح اول چنين تماشاگراني نديده‌ام. با وجود اينكه تيمشان 3 بر يك مي‌بازد بازيكنان و كادر فني را تشويق مي‌كنند اما گلايه من اين است كه چرا ما بايد مظلوم واقع شويم. از آقاي حق‌وردي و كمك اولش تشكر مي‌كنم اما كمك داوري كه گل صحيح ما را ناديده گرفت را در اين دنيا و آن دنيا نخواهم بخشيد امروز مي‌توانستيم بالاي پرسپوليس قرار بگيريم اما متاسفانه نگذاشتند اين اتفاق بيفتد.


سرمربي گهر لرستان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس كه به نظر مي‌رسد كه تماشاگران‌تان در طول بازي سنگ‌هايي پرت مي‌‌كردند و آيا اين مسئله در طول ليگ به خود شما ضربه نمي‌زند گفت:‌ من متوجه شعارها نشدم و تمام تمركزم روي بازي بود. يكي دو سنگ را ديدم كه به داخل زمين آمد ولي واقعا نمي‌دانم كه آيا اين سنگ‌ها از سمت طرفداران ما بود و يا از جايگاه‌هاي ديگر. حرف شما درست است و ما بايد فرهنگ‌سازي كنيم اما بايد قبول كنيد اين هوادار 800 كيلومتر راه آمده و حقش نيست كه اينگونه با آنها رفتار شود بخصوص زماني كه معتقدم بايد با داوري‌هاي مشكل‌دار نيز برخورد شود. چرا گل سالم ما را ناديده گرفتند و من همين جا اعلام مي‌كنم كه باشگاه به شدت پيگير اين موضوع خواهد بود.


تارتار تاكيد كرد:‌ بعد از آن صحنه بلند فرياد زدم "خدا" و فقط از اين لفظ استفاده كردم اما داور بلافاصله من را اخراج كرد درحالي كه كوچكترين بي‌احترامي انجام نداده بودم. آيا با فرياد نام خدا مشكلي داريم.


وي در خصوص اينكه با وجود اعتراض‌هايش به داوري در يكي دو صحنه نيز براي پرسپوليس بي‌عدالتي شد، گفت: يك پنالتي را براي ما نگرفتند و بازيكن حريف توپ را با دست زد. اين بازي بايد كارشناسي شود و تمام كساني كه بازي را تماشا مي‌كردند، مي‌گفتند كه توپ ما گل شده است.


تارتار در خصوص اينكه چه جايگاهي را براي تيمش در طول فصل پيش‌بيني مي‌كند، تصريح كرد: در هر 3 بازي كه انجام داديم مستحق باخت نبوديم و حتي حسين عسگري نيز اعلام كرد كه پنالتي بازي گذشته درست نبود. در بازي با راه‌آهن بدشانسي آورديم و توپ‌هايمان به تير دروازه خورد. اگر قرار باشد به همين شكل نتايج تيم ما را تغيير بدهند، نااميد مي‌شويم ولي از لحاظ فني تيم ما مي‌تواند در نيمه بالاي جدول حضور داشته باشد.


وي در خصوص اينكه چه راه‌حلي براي بازي‌هاي خانگي خود پيدا كرده‌ايد، گفت: اين بزرگترين مشكل ما است و مثل آواره‌ها مي‌مانيم. نمي‌دانيم فردا كجا تمرين داريم و من چگونه بايد مشكلات را بيان كنم. آيا مسئولان سياسي استان نبايد به فكر لرستان و جوان‌هايش باشند؟ چه فرقي بين تيم ما كه با 4، 5 ميليارد تومان بسته شده و پرسپوليس است؟ آرزوي من اين است كه پرسپوليس هميشه قهرمان باشد اما چرا بايد اين تيم 5 برابر ما هزينه كند؟ مگر گناه ما چيست كه همكاران ما با بهترين امكانات كار مي‌كنند و ما در چنين شرايطي هستيم. البته ايرادي ندارد و ما كار مي‌كنيم و بقيه چيزها را به خدا مي‌سپاريم.


به گزارش خبرنگار تراكتور اف سي سوالات خبرنگاران بيشتر در مورد مسائل حاشيه اي و دو بازي قبلي بود تا بازي فردا در مقابل مس كرمان.

توني به سوالات خبرنگاران اين گونه جواب داد :

*به طور كلي مشكلات تيم را درچه ميبينيد ؟

مشكلات تيم شناسايي شده است, و تمامي بازيكنان و كادر فني سخت كار ميكنند تا نقاط ضعف تيم را برطرف كنند, عمده مشكل ما در خط حمله مي باشد.

مشكل ديگر ما كمبود زمان قبل از آغاز فصل بود به خصوص آنكه بازيكنان زيادي از تيم جدا شده و بالطبع بازيكنان جديد زيادي وارد تيم شده اند,  ما در 5 هفته اي كه در كنار تيم بوديم اكثر بازيكنان را به دلايل مختلف اعم از حضور در اردوهاي تيم ملي و مصدوميت در اختيار نداشتيم و هماهنگي لازم ايجاد نشده است.

2 بازيكن پرتغالي كه براي ايجاد تغييرات و تقويت تيم جذب شده اند به دليل مصدوميت فرصت حضور در زمين را پيدا نكرده اند.

دو بازي قبلي به نوعي بازي تداركاتي براي ما به حساب مي آمد و با بازيهايي كه در فصل بدنسازي انجام داده ايم جمعا 4 بازي انجام شده كه براي هماهنگي تيم كافي نيست.

*شما در 2 بازي گذشته از دو گوش راست در دو جناح استفاده كرده ايد و بعد از عدم نتيجه گيري در نيمه اول بازيكنان و تركيب تيم را تغيير داده ايد, علت چيست ؟

كادر فني با بازيكنان زندگي مي كنند و از شرايط آنها آگاه هستند و اين من هستم كه به عنوان سرمربي بايد تركيب تيم راتشخيص دهم, من در كنار تيم هستم و به تيم خود كاملا اشراف دارم كه از چه بازيكناني و در كجا استفاده كنم.

*آيا به تركيب ايده ال رسيده ايد؟

همه ي بازيكنان در يك سطح نيستند, بي شك با اضافه شدن ابراهيمي آنسلمو و ويولا تركيب تيم دچار تغييرات خواهد شد.

*در بازي قبل گزارشگر تلويزيون اعلام كرد تراكتور را به عنوان مدعي حساب نكنيد, نظر شما چيست؟

در شرايط عادي حق با ايشان است, ولي كساني كه در كنار تيم هستند ميبينند كه بازيكنان انگيزه ي زيادي دارند و كادر فني نيز با تلاش شبانه روزي سعي در بهتر كردن كيفيت فني تيم و مدعي كردن تيم دارند.

*سردار جعفري در مصاحبه اي اعلام كرده از شما راضي نيست, شما به عنوان مربي از سردار جعفري به عنوان مدير عامل راضي هستيد ؟

من از روز اول كه اين مسئوليت را قبول كردم تمام اين چالش هارا قبول كردم و راه هاي مقابله با اين حاشيه هارا بلدم و در مقابل حاشيه سازان خواهم ايستاد.

*آيا فردا با اولين بردتان هواداران را راضي خواهيد كرد ؟

با شناختي كه از تيم هاي ايراني دارم ميدانم كه در داخل و خارج زمين سعي در سازماندهي تيم و تقويت تيم هايشان دارند و مس نيز از اين قاعده مستثني نيست, بازي فردا متفاوت با 2 بازي قبلي خواهد بود چراكه مس بيشتر با شاختار دفاعي وارد زمين خواهد شد و چشم به ضد حملات خواهد داشت, ما نيز با نقشه ها و تفكراتي كه داريم با اين روش مقابله كرده و به لطف خدا بدون امتياز راهيي كرمان خواهيم كرد.

 

 


خبرنگار تراكتور اف سي، مصاحبه اي با محمد ابراهيمي انجام داده است كه در ادامه مشاهده ميكنيد.

* راجع به بازي امشب، چه نظري داريد؟
بازي سختي پيش رو داريم تيم مس بازيكنان خوبي دارد و از كادر فني قدرتمندي بهره مند است. به خصوص اينكه آنها دو بازي گذشته خودشان را واگذار كرده اند، ولي ما هم تراكتور هستيم با هواداران بي نظير، انشاءالله بازي را خواهيم برد.

* بعد از مدتها از مصدوميت رها شدي، آيا به نظر خودت به آمادگي كامل رسيده اي؟
قرار بود از بازي چهارم به بعد بازي كنم، ولي بنابه درخواست كادر فني و سوالات مكرر هواداران تلاشم را با كمك پزشك تيم بيشتر و بيشتر كردم و به غير از كار گروهي تيم، با روزي 2جلسه تمرين انفرادي (آب درماني، فيزيوتراپي و وزنه زدن) خودم را به حد آمادگي رسانده ام. چون خيلي دلم براي هواداران خونگرممان تنگ شده بود و اگر كادر فني صلاح بداند، امشب به ميدان خواهم رفت.

* در اين موقعيت فشار زيادي روي توني است كه عملكرد ايشان راضي كننده نيست، نظر شما چيست؟
آقاي توني شخصيت بزرگي دارند، ما بازيكنان از عملكرد ايشان رضايت داريم. چون ايشان خيلي مهربان و با محبت هستند، توني در تيم كاري كرده است كه ما با تمام وجودمان براي ايشان بازي مي كنيم و مطمئن باشيد نتايج از دست رفته را خيلي زود جبران خواهيم كرد، از اين بابت به هواداران قول مي دهم وقت و زمان مشخص مي كند كه ايشان چه مربي بزرگي هستند، من به عنوان محمد ابراهيمي از كار ايشان دفاع مي كنم.

* نظر شما در مورد طرح صفحه اول سايت چيست؟
از دست اندركاران و كاربران سايت تقدير و تشكر مي نمايم چون من روزي 4 يا پنج بار از اين سايت ديدن مي كنم، اين سايت با گذاشتن عكس بنده، در صفحه اصلي، مسئوليت بنده را در قبال هواداران سنگينتر كرده، اميدوارم بتوانم با، بازيهاي قابل قبول محبت هواداران و شما ها را جبران كنم.

* چه صحبتي با هواداران در مورد بازي امشب داريد؟
آنهايي كه هميشه هستند، آمده اند، تشويق كرده اند، و حق آنهاست، با برد تيمشان استاديوم را ترك كنند. اين تيم براي مردم خوب آذربايجان است. ما ها روزي رفتني هستيم ولي اين تيم و هواداران براي همديگر باقي مي ماند. پس دعا كنند ما با حداكثر امتياز از زمين خارج شويم و از هوادارانمان انتظار داريم كمي صبور باشند. چون ما پارسال هم اوايل نتايج خوبي نگرفته بوديم ولي رفته رفته جبران كرديم و توانستيم با يك اختلاف امتياز، نائب قهرمان شويم و با كسب سهميه آسيا، به هدف خود برسيم. از تك تك هواداران تشكر مي كنم كه در اين دو بازي، ما را تحمل كردند و دست همه آنها را مي بوسم.

بؤلوم :
سه شنبه 10 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري



تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برابر گهر زاگرس متوقف شد.


 دومين ديدار هفته سوم از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 70 هزار تماشاگر بين دو تيم گهر زاگرس و پرسپوليس برگزار شد و با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.

كريم انصاري‌فرد در دقيقه 15 براي پرسپوليس گلزني كرد و مجتبي زارعي در دقيقه 82 گل گهر را به  ثمر رساند.

شوت محمد پروين در دقيقه 2+90 بعد از برخورد با تير افقي پشت خط دروازه فرود آمد و گل شد اما كمك داور اين گل را نديد.

تورج حق‌وردي داور مسابقه به علي كريمي از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

پولادي از پرسپوليس در دقيقه 78 با دريافت كارت زرد دوم از ميدان اخراج شد. هادي ركابي بازيكن گهر نيز در دقيقه 90 اخراج شد.

با اين تساوي پرسپوليس 4 امتيازي شد و گهر زاگرس هم اولين امتيازش را در ليگ برتر به دست آورد.

تركيب پرسپوليس:

شهاب گردان، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، اميرحسين فشنگچي، روبرتو سوسا( از دقيقه 20 سامان آقازماني)، مهرداد پولادي، علي كريمي( از دقيقه 46 حميد علي‌عسگر)، محمد نوري، محمد قاضي ( از دقيقه 60 غلامرضا رضايي) و كريم انصاري‌فرد

سرمربي: مانوئل ژوزه

تركيب گهر زاگرس:

شهرام مهربان، عليرضا محمد، امين تركاشوند( از دقيقه 59 مجتبي زارعي)، ساشاكلوتجا، مجيد باجلان، تقي نائيني، مجيد خدابنده‌لو( از دقيقه 83 رضا كاردوست)، هاملت ميختاريان( از دقيقه 59 محمد پروين)، محمدرضا خرسند‌نيا، هادي ركابي و آرمان قاسمي

سرمربي: مهدي تارتار



نوشاد عالميان با قبول شكست مقابل قهرمان اروپا و دارنده‌ي نشان نقره المپيك پكن، از راه يابي به مرحله‌ي يك هشتم نهايي المپيك لندن بازماند.


پديده‌ي پينگ پنگ ايران كه با دو پيروزي مقابل دو حريف استراليايي و هنك كنگي شگفتي‌ساز شده بود، در سومين رقابت مقابل بول تيمو، پينگ پنگ باز مطرح آلماني رفت و در 4 ست پياپي تن به شكست داد.

تيمو در المپيك پكن به فينال بازي‌ها راه بافته و موفق به دريافت نشان نقره شده بود. وي قهرمان بلامنازع اروپاست و سابقه 2 طلاي جهاني و 15 قهرماني در اروپا را در كارنامه دارد.

در اين رقابت كه 20 دقيقه به طول انجاميد نوشاد با نتايج (11-8، 11-5، 12-10، 12-10) تن به شكست داد و از راه‌يابي به جمع 16 پينگ پنگ باز برتر المپيك بازماند.

عالميان در ست نخست عملكرد پاياپايي داشت اما امتيازهاي پاياني را از دست داد. در ست دوم حريف آلماني بسيار بهتر كار كرد و عالميان كه فاصله زياد امتيازات را ديد خودش را خسته نكرد.

در ست سوم عالميان بازي را فوق العاده شروع كرد و با ايجاد اختلاف زياد در آستانه برد قرار داشت اما در حالي كه 10 بر 6 پيش بود 12 بر 10 باخت تا نقش مسائل رواني و تجربه كاملا مشخص شود.

ست پاياني هم با نتيجه‌ي 12بر 10به سود بول تيمو به پايان رسيد. در اين ست عالميان به نظر مي‌رسيد از واگذار كردن ست گذشته بسيار ناراحت است و نتوانست عملكرد خودش را به نمايش بگذارد و حتي امتياز سرويس از دست داد. با اين وجود عالميان توانست اختلافات را جبران كرده و 10-10 مساوي كند،‌اما در پايان بازي را 12 بر 10 واگذار كرد.

عالميان با درخشش در رقابت‌هاي المپيك لندن بهترين نتيجه پينگ پنگ ايران در تاريخ ادوار المپيك را رقم زد.



كميته داوران اسامي داوران قضاوت كننده 7 ديدار هفته سوم ليگ برتر را اعلام كرد.


به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسامي داوران و زمان بازي به شرح زير است:


*سه شنبه 10 مرداد 91


استقلال- ذوب آهن، ساعت 22:30، ورزشگاه آزادي تهران


محسن تركي، محسن فريماني، تورج عيوض محمدي،اشكان خورشيدي، ناظر داوري: بهرام مهرپيما


داماش- پيكان، ساعت 22:00، ورزشگاه شهيد عضدي


 رسول رهبرفام، مهدي الوندي، محمد سيفي آذر، رضا عادل، ناظر داوري: حسين يدي


مقاومت شهيد سپاسي-نفت آبادان، ساعت 22:00، ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز


احمد صالحي، مصطفي فراهاني، اسد حاج محمد، جمشيد محمدي، ناظر داوري: صفدر احمدي


نفت تهران-آلومينيوم هرمزگان، ساعت 22:00، ورزشگاه دستگردي اكباتان تهران


 محمد كماني، حميد غمزه، حسن ظهيري، رضا كرمانشاهي، ناظر داوري:عليرضا يزداني


فولادخوزستان- سايپا، ساعت 22:00، ورزشگاه تختي اهواز


 محسن قهرماني، سعيد قاسمي، حميد سبحاني، قاسم واحدي، ناظر داوري: حيدر شكور


تراكتورسازي- مس كرمان، ساعت22:00، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز


 سعيد مظفري زاده، حسن كامراني فر، رسول فروغي، غلامرضا جباري، ناظر داوري: محمدرضا فلاح


فولاد مباركه سپاهان-راه آهن، ساعت 22:00، ورزشگاه فولادشهر اصفهان


سيد حسن زرگر، سعيد علي نژاديان، قهرمان نجفي، سيد صدر سيد علي، ناظر داوري: مسعود عنايت


 



نوشاد عالميان پس از پيروزي مقابل حريف هنگ كنگي در بازي‌هاي المپيك، اين مسابقه را پراسترس‌ترين مسابقه زندگي‌ خود ناميد.


به گزارش روابط عمومي كميته ملي المپيك و به نقل از خبرنگار اعزامي به  لندن، نوشاد عالميان پس از برد مقابل حريف هنگ كنگي و راهيابي به جمع 32 پينگ پنگ باز برتر المپيك گفت: پراسترس‌ترين بازي زندگي‌ام بود و تاكنون در هيچ مسابقه‌اي اينقدر استرس نداشتم. جو المپيك با ساير رقابت‌ها فرق دارد. در اين مسابقه شروع خيلي خوبي داشتم اما چون كم‌تجربه بودم، به مشكل برخوردم. اما خدا را شكر كه توانستم به پيروزي برسم. از كسب اين پيروزي خيلي خوشحالم. در بيشتر مواقع استرس روي تمركز تاثير مي‌گذارد و باعث از دست رفتن تمركز بازيكن مي‌شود، اما امروز هرچه بازي حساس‌تر شد، تمركز من هم افزايش پيدا كرد.



اين پينگ‌پنگ باز ايراني گفت: از آنجايي كه اين مسابقه در المپيك برگزار مي‌شد، مهم‌ترين پيروزي حرفه‌اي من است. هدف من از حضور در المپيك اين بود كه خوب بازي كنم. خوشحالم كه خدا كمك كرد تا توانستم در دو مسابقه خود به پيروزي برسم. اميدوارم كه فردا هم بتوانم بازي خوبي داشته باشم.



عالميان با اشاره به اينكه فردا (دوشنبه) بايد به مصاف حريف قدرتمندي از كشور آلمان برود، گفت: فردا هم براي برد رقابت خواهم كرد، اما حريف آلماني من بسيار قدرتمند است. او نفر سوم جهان و نفر اول اروپا و در رده تيمي هم به مقام دوم المپيك رسيده است. سه سال پيش در رده جوانان با او بازي كردم كه بازي نزديكي بود اما شكست خوردم. اميدوارم كه اين بار بتوانم بازي بهتري ارائه كنم.



وي درباره حريف هنگ كنگي خود نيز گفت: امروز اولين بار بود كه با چنين حريفي بازي مي‌كردم. او سيستم منحصر به فردي دارد و روي بك‌هندها بسيار قوي است. خوشبختانه در گيم آخر موفق شدم روي فورهند او را شكست دهم.



عالميان در پاسخ به اين سوال كه بهترين نتيجه ممكن براي او در المپيك چه خواهد بود گفت: طبيعتا اگر اول شوم بهترين نتيجه ممكن را كسب كرده‌ام اما حتي اگر در جمع 16 پينگ پنگ باز برتر هم قرار بگيرم نتيجه بسيار خوبي خواهد بود.



وي در پايان گفت: اين پيروزي را به همه خانواده پينگ پنگ ايران تقديم مي‌كنم.




تيم فوتبال المپيك اسپانيا يكي از مدعيان كسب مدال طلاي مسابقات فوتبال بازي‌هاي المپيك 2012 لندن با قبول دومين شكست متوالي خود در اين رقابت‌ها در عين ناباوري از دور مسابقات حذف شد.


    تيم فوتبال المپيك اسپانيا كه در ديدار نخست خود با نتيجه يك بر صفر مغلوب ژاپن شده بود در دومين ديدارش نيز با همين نتيجه مقابل هندوراس تن به شكست داد تا پس از دو بازي بدون گل‌زده در همان مرحله گروهي از دور رقابت‌هاي فوتبال المپيك 2012 حذف شود.


ماتادورها كه در سال‌هاي اخير تقريبا در تمامي رده‌هاي سني موفق ظاهر شده و جام جهاني 2010 و يورو 2012 را فتح كرده بودند يكي از مدعيان اصلي كسب مدال طلاي المپيك به شمار مي‌رفتند. بسياري از كارشناسان معتقدند فشار براي موفقيت تيم المپيك اسپانيا باعث شد اين تيم نتواند نتيجه قابل قبولي كسب كند.


در ديگر رقابت‌هاي گروه‌هاي چهارگانه ژاپن يك بر صفر از سد مراكش گذشت و به دور بعدي رقابت‌ها صعود كرد. برزيل نيز با درخشش نيمار كه دو گل ساخت و يك گل به ثمر رساند با نتيجه 3 بر يك از سد بلاروس گذشت و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد.


- نتايج كامل روز دوم از مرحله گروهي رقابت‌هاي فوتبال المپيك به شرح زير است:

گروه A:

* سنگال 2 - اروگوئه صفر

گل‌ها: موسي كونيت (10 و 37)

* بريتانيا 3 - امارات يك

گل‌ها: رايان گيگز (16)، اسكات سينكلر (73) و دانيل استوريج (76) براي بريتانيا و راشد عيسي (60) براي امارات

جدول رده بندي:

1- بريتانيا 4 امتياز - تفاضل گل 2+، 4 گل‌زده، 2- سنگال 4 امتياز - تفاضل گل 2+، 3 گل‌زده، 3- اروگوئه 3 امتياز، 4- امارات بدون امتياز


گروه B:

* كره جنوبي 2 - سوئيس يك

گل‌ها: پارك چو يانگ (57) و كيم دونگ جين (64) براي كره جنوبي و اينوسنت امگارا (60) براي سوئيس

* مكزيك 2 - گابن صفر

گل‌ها: جيواني دوس سانتوس (63 و 90)

جدول رده بندي:

1- مكزيك 4 امتياز - تفاضل گل 2+، 2- كره جنوبي 4 امتياز - تفاضل گل 1+، 3- سوئيس يك امتياز - تفاضل گل 1-، 4- گابن يك امتياز - تفاضل گل 2-


گروه C:

* مصر يك - نيوزلند يك

گل‌ها: محمد صلاح (40) براي مصر و كريس وود (17) براي نيوزلند

* برزيل 3 - بلاروس يك

گل‌ها: الكساندر پاتو (15)، نيمار (65) و اسكار (90) براي برزيل و رنان برسان (8) براي بلاروس

جدول رده بندي:

1- برزيل 6 امتياز، 2- بلاروس 3 امتياز، 3- مصر يك امتياز - تفاضل گل 1-، 3 گل‌زده، 4- نيوزلند يك امتياز - تفاضل گل 1-، يك گل‌زده


گروه D:

* ژاپن يك - مراكش صفر

گل: كنسوكه ناگاي (84)

* اسپانيا صفر - هندوراس يك

گل: جري بنگتسون (7)

جدول رده بندي:

1- ژاپن 6 امتياز، 2- هندوراس 4 امتياز، 3- مراكش يك امتياز، 4- اسپانيا بدون امتياز

 


باشگاه بايد چند بازيكن جديد جذب كند

تراكتور فصل جديد ليگ برتر را چندان با اقتدار شروع نكرده و شاگردان توني اوليويرا مقابل سايپا و پيكان به 2 تساوي پياپي دست پيدا كردند. با اين حال مهدي كياني هافبك دفاعي اين تيم معتقد است كه تراكتور در هفته هاي آينده شرايط بهتري پيدا خواهد كرد.
كياني در گفتوگو با خبرنگار حرفهايش را اينگونه آغاز ميكند:« اين درست است كه گرفتن 2 امتياز براي تراكتور چندان خوب نيست ولي ما در هر 2 بازي موقعيتهاي خوبي داشتيم كه هدر داديم. در همين بازي با پيكان در نيمه دوم بايد 4 گل به حريف ميزديم ولي بدشانسي آورديم. با اين حال اميدوارم در بازي بعدي مقابل مس با حمايت تماشاگران اولين برد را به دست آوريم.»
كياني ادامه ميدهد:«الان همه بازيهاي ليگ سخت است و بازي با مس كرمان هم آسان نيست. الان شدهايم مثل استقلال و پرسپوليس و هر تيمي جلوي تراكتور قرار ميگيرد چند برابر انگيزه دارد. ما بازي سختي در پيش داريم اميدوارم مس كرمان را در زمين خودمان شكست دهيم.»
از كياني در مورد عملكرد خودش در اين 2 بازي سوال ميكنيم او اينگونه جواب ميدهد:«من در اين 2 بازي بد كار نكردم ولي در نيمه اول بازي با پيكان زياد خوب نبودم. با اين حال فكر ميكنم كه هنوز جا دارم تا شرايط بهتري پيدا كنم و بازيهايي را انجام دهم تا هواداران و كادرفني تراكتور از عملكرد من راضي باشند.»
بعضي از بازيكنان تراكتور از جمله محمد نصرتي معتقدند كه اين تيم نياز به جذب بازيكن جديد دارد تا نيمكت خودش را قوي كند. از كياني در اين مورد سوال ميكنيم كه او ميگويد:« تيم ما براي اينكه دوباره در ليگ برتر مدعي باشد و در آسيا هم نتايج خوبي بگيرد بايد قويتر از سال گذشته باشد. من هم فكر ميكنم كه بهتر است باشگاه چند بازيكن جديد را اضافه كند تا بتوانيم يك تيم قوي داشته باشيم.»

بؤلوم :
یکشنبه 8 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري

اوليويرا نياز به زمان دارد

محمدحسن در مورد تساوي تيمش برابر پيكان در تهران ضمن بيان مطلب فوق گفت: بازي دلچسبي نبود زيرا هم نتيجه خوبي نگرفتيم و هم بازي خوبي را شاهد نبوديم البته با توجه به اينكه در تهران باخت را با تساوي عوض كرديم يك امتياز بد نبود. وي بر قابليت تراكتورسازي براي پيروزي در اين ديدار تاكيد كرد و افزود: وقت كشيهاي فراوان تيم پيكان بر بازي تيم تراكتورسازي تاثير گذاشته و روند هجومي ما را از كار انداخت. البته در نيمه نخست عملكرد تيم را نپسنديدم اما در نيمه دوم بازيكنان تراكتورسازي هجوميتر بازي كردند كه باعث شد رضايت من و هواداران جلب شود. مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گل خورده اين تيم را حاصل يك اتفاق نه برنامه تاكتيكي حريف دانست و تاكيد كرد: در نيمه دوم ما حداقل ميتوانستيم سه، چهار گل بزنيم اما عملكرد دروازه بان پيكان باعث شد نتوانيم در اين مسابقه پيروز شويم. وي در خصوص دو موقعيتي كه تصميمات داوري در آن نقش داشت و به قول تبريزيها دو گل مسلم اين تيم ناديده گرفته شد، افزود: من از دوستان كميته داوران ميخواهم مسئوليت پذير باشند. متاسفانه از همين ابتداي ليگ مسابقات حساس شده و تيمهاي مدعي با قدرت به ميدان ميآيند. متاسفانه اشتباه داوري وضعيت اين تيمها را بهم ميريزد، اعتراضات هم بيهوده خواهد بود و در نهايت جو را به هم ريخته و نارضايتيهايي را به همراه خواهد داشت. جعفري صحبتهايش را اين گونه ادامه داد: دوستان كميته داوران بازي پيكان - تراكتورسازي را به دقت نگاه كنند زيرا ما اعتقاد داريم حق تيممان تضييع شده و اميدواريم در بازيهاي آينده شاهد كاهش مشكلات داوري باشيم. وي در مورد فحاشيهاي تماشاگران تراكتور و بطري آبي كه توسط آنها در مواقع مختلف به زمين بازي پرتاب شد، تاكيد كرد: در تبريز چنين اتفاقاتي نميافتد و ما متاسفانه در شهرهاي ديگر خصوصا تهران شاهد اين اتفاقات هستيم. فكر ميكنم هواداران ما در شهرهاي مختلف در جريان كامل حوزه تفكري ما قرار ندارند. مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در پايان با بيان اينكه دو تساوي در ابتداي ليگ براي تراكتورسازي نتيجه خوبي نيست، در مورد "توني" سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه گفت: ايشان به تيم جديدي وارد شده و براي اجراي تفكراتش نياز به زمان دارد. هرچه شناخت اين مربي از تيم بيشتر شود تاثيرات مثبتي در پي دارد و قطعا در بازيهاي آينده تراكتورسازي به نتايج مدنظر دست خواهد يافت.

بؤلوم :
یکشنبه 8 مرداد 1391     یازار : اميرحسين شعاري
با سلام خدمت شما بينندگان وبلاگ لطفا قبل از خروج از ويلاگ نظر بدهيد باتشكر فراوان:مديران وبلاگ



نفر اول پينگ پنگ ايران نخستين پيروزي اين رشته را براي كشورمان در تاريخ المپيك كسب كرد.


 نوشاد عالميان، نفر اول پينگ پنگ ايران در نخستين بازي خود در دور اول رقابت‌هاي المپيك 2012 لندن به مصاف ژاستين هان، بازيكن چيني‌الاصل استراليايي رفت و با حساب  4 بر صفر و با نتايج (11 بر 5)، (11 بر 7) ،(11 بر 7) و (13 بر 11) به پيروزي رسيد.

اين نخستين پيروزي پينگ‌پنگ ايران در تاريخ المپيك به شمار مي‌رود. در دوره‌هاي قبلي تمام نمايندگان ايران شكست خورده بودند.

نوشاد عالميان با اين برد به مرحله دوم صعود كرد و فردا ساعت 18 برابر تانگ پنگ از هنگ كنگ، رنكينگ 31 جهان قرار خواهد گرفت.

ندا شهسواري، ديگر نماينده پينگ پنگ ايران ظهر امروز با شكست برابر حريف نيجريه‌اي از دور رقابت‌ها حذف شد.